|
שברתי את הקרסול..ומשעמם לי בבית (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
תראו איך אנחנו שוכחים מהקרסול שלו והדיון הופך לדיון הירוס 5.. =]
שמעתי שהגרפיקה מוגזמת שם.. הכל יותר מדי תלת מימדי.. |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
תראו איך אנחנו שוכחים מהקרסול שלו והדיון הופך לדיון הירוס 5.. =]
שמעתי שהגרפיקה מוגזמת שם.. הכל יותר מדי תלת מימדי.. |
כן חוצפה ממש להתעסק במשחק מדהים עם גרפיקה מושלמת לג'אנר הזה+סיפורים ממש מגניבים ואין ספור אפשרויות שגורמות לך להתמכר ולערוק מהצבא..לשכוח מחברה..לפספס אסוט 250 ואת מסיבת היומולדת שלך...
רק בריאות =] |
|
|
| Flotser |
עכשיו ה
avatar
שלך מאוד מתאים
:p
תרגיש טוב!! |
|
|
| Shahar |
| חבר שלי שחקן בהופעל כפ"ס עשה הצגה של נפילה על הגב קיבל 10 גימלים |
|
|
| gErver |
לפי התגובות לפרו אבולשון,
אני היחידי שמריח ליגת טראנס אדיקט ישראל
אפשר לעשות טורנירים דרך הרשת..
.....יכול להיות סבבה לגמרי |
|
|
| DjChook |
מי שנוגע ב
PES5
במחשב, צריך לזכות לקלון רב
איכסה! כתוב PS2 על המשחק הזה מכל כיוון
בכל מקרה, תודות לאיש הקסמים...מחר אוכל לתת את התרשמותי מ HV
אךךך זה הזדמנות טובה לבדוק מה ה 6600GT שלי יודע לעשות... |
|
|
| KrazyDJs |
מגניב, אז אני אשב לקרוא את רודף העפיפונים עוד מעט....
אממ..ובנוגע ל PES...
עכשיו רק צריך להוציא אותו מהראר ולהתקין..וזה מעייף...חח..
ליגה ישראלית נשמעת אחלה... |
|
|
| DjChook |
WOW
הירוס חמש יפה לאללה
הרבה יותר מהתלת מימד שהם ניסו לעשות ב
4
אני מרוצה, נמשיך לשחק ולעדכן. |
|
|
| gErver |
יש אפשרות לשחק תפרו אבולושן דרך הפלייסטיישן.....
אפשר בהחלט לעשות את זה ברגע שאני ישיג אחד כזה,
בנתיים משחק אצל חברים..
אני יכול לתאר לעצמי שעל מחשב זה די עצוב לשחק את זה,
אלא אם כן יש איזה ג'ויסטיק מדליק ששולט בו... |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Shahar
חבר שלי שחקן בהופעל כפ"ס עשה הצגה של נפילה על הגב קיבל 10 גימלים |
מה השם שלו? |
|
|
| KrazyDJs |
הורידו לי את הגבס עוד יום חמישי שעבר...בינתיים מסתדר, קצת כואב אבל נרשמתי שוב גם לחדר כושר בדיוק בזמן לנסות לחזק את הרגל מחדש..
בכל מקרה המכות לא יכולות להיגמר..
פרצו לנו הביתה היום, לפני כמה שעות..גנבו כסף ותכשיטים...
וגם אני והחברה נפרדנו אתמול, אבל זה לא סופי אז אני לא מכניס את זה לרשימת הדברים המבאסים...:p
יום אסל יום בסל :(
רק מזל שבחרתי לא לחזור מוקדם הביתה... |
|
|
| DvJ |
מצטער לשמוע אחי....
לכולנו יש תקופות טובות ותקופות רעותת...
הכל לטובה.......
תרגישש טובב.....;) |
|
|
|
|