return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
[Trance] Jordan & Baker - Explode (Subsume 2006 Remix)
View this Thread in Original format
Senturio
Wel omdat er in belgie al niet zoveel trance liefhebbers meer zijn kom ik hier ook maar eens mijn trackje promoten :p

Long live trance.

Jordan & Baker - Explode(Subsume 2006 Remix)

*edit: nieuwe synth en kick en beter bassline. enjoy again :p*
grtzzz sent.
Blue Sky 99
Deze track is normaal niet echt m'n ding :o maar 'k heb deze remix toch maar ff beluisterd.

Al bij al wel een deftige remix denk ik zo. Je herkent het orgineel er nog wel in door de melodie maar dat kan natuurlijk ook moeilijk anders :) Wat je met de vocals gedaan hebt vind'k wel leuk ... voor de rest ken'k weinig van die technische dingen maar daar zullen andere mensen hier wel over oordelen.
Bertn
laat ons vooral duidelijk zijn dat het origineel alvast niet als trance kan bestempeld worden:p
Sh!fty
tis nie omda gij et nie goe vind da het geen trance is :o
Bertn
het gaat hier niet om goed vinden of niet. het origineel al eens gehoord? deed mij duidelijk meer aan hardhouse of zo denken ze:)
Sh!fty
Oh en geweldige mix, klinkt professioneel :D
geweldige atmosfeer,

EDIT: ik wil hem wel es in een mix gebruiken als je dat goed vind?:tongue2
Bl@ckOut
Kvind 'm wel goed :)

Toen ik de titel zag dacht ik wel "o nee" ;) maar kheb 'm toch maar beluisterd. Goede intro, stuk dat er vanaf 2:21 inkomt vind ik wel goed. Het effect op de vocals is ook behoorlijk geslaagd. Is zeker een goede trance-versie van het origineel!
TOR
Klinkt erg luid en vol, mooi gedaan.

Alleen doet de track op het vlak van percussie nogal onprofessioneel aan (qua geluiden en patronen). Besteed daar wat meer aandacht aan bij een volgend nummer, want het is een niet onbelangrijk onderdeel.
Push2005
Kvind het niet echt speciaal eerlijk gezegd...
En het origineel is bagger :(
Tomorrow Traxx
Zeker nie super, maar al bij al nog wel OK.
Ik blijf de melodie wel veel te plat vinden! :(

>> In ieder geval beter dan het origineel, imo ;)

TOR
Het origineel is een leuke party-plaat :D
Verstand op nul, moet wel es kunnen :)
RadiantB
*kuch*

Scooter - Rock Bottom al eens gehoord ?
Complete rip-off van het origineel + gay vocals van die kwibus.

Wat J&B betreft, vind ik Millions (Driftwood Remix) wel nice. ^^ (er zit alleszins meer variatie in)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement