return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
UnderSun feat. Mark Otten - Capoeira
View this Thread in Original format
YO-I
נדיר שאני פותח טופיק על טראק מסויים אבל חבר'ה, שמעתי את הקטע הזה בכמה גירסאות ואין לי מה להגיד חוץ מזה שזה אחד הקטעים הכי יפים שיצא לי לשמוע בשנים האחרונות

מרק אוטן יחד עם אנדר סאן נתנו כאן מאסטר פיס עם מלודיות לא מהעולם הזה, קטע שפשוט לבכות כמה שהוא יפה

אני סופר את הימים עד שהקטע הזה ישתחרר

במיוחד הרמיקס של הוק

Under Sun feat. Mark Otten - Capoeira (Hawk remix)

10/10

מדהים
Koby
עם יוצרים כאלה לא פלא שיצא טראק מצויין..

אני בזמן האחרון מכור ל..
Simon & Shaker - Zero (Original Migz)
yaman
תעלו סאמפל נשמע מגרה
gErver
בהחלט מגרה
השמות מבטיחים טראק טוב..

נדמה לי שיצא לי לשמוע את זה חתוך מאסוט
באיכות זוועתית...
DjChook
חחח ורק אותי מענין הקפואירה לפני היוצרים

מה זה הטראק הזה ואיך אני שומע אותו
DvJ
קטע יפפייפה .....
מנגינת גיטרה פשוט גיאוניתת
בס של הגיטריה ואז המלודיה עם הגיטרה על זה.....
רמיקסים של הוק ואירבייס בדרך........... :eyespop:
epsilon1
Hawk Remix :eyes: :eyes: :eyes:
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
חחח ורק אותי מענין הקפואירה לפני היוצרים



מה עם דלילה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement