|
Monotone 29-03-2002 (STHLM)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Yeah:p Vallentuna here we come!!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha ha, låter kul
Ska man kanske dra sig över för att festa för första gången i Grann komunen.
Tack för tippset Gaby... :) |
|
|
| Kraith |
Jag tycker att det låter som en engångsfest och inte en klubb. Men vad vet jag? :)
Någon som känner till öppettiderna? |
|
|
| Gaby |
| Jo du har rätt Kraith ... jag skrev lite knas där... det är nog bara en fest och INTE en ny klubb. |
|
|
| Gaby |
| påminna er helt enkelt... |
|
|
|
|