return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Monotone 29-03-2002 (STHLM)
View this Thread in Original format
Gaby
http://www.monotone.just.nu/
Ravesquad
Yeah:p Vallentuna here we come!!!
SteveTranz4ever
Ha ha, låter kul
Ska man kanske dra sig över för att festa för första gången i Grann komunen.

Tack för tippset Gaby... :)
Kraith
Jag tycker att det låter som en engångsfest och inte en klubb. Men vad vet jag? :)

Någon som känner till öppettiderna?
Gaby
Jo du har rätt Kraith ... jag skrev lite knas där... det är nog bara en fest och INTE en ny klubb.
Gaby
påminna er helt enkelt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement