|
כי אלוהים ברא אותי בצלמו
|
View this Thread in Original format
| moshikiko |
אוקיי אז ככה.. מישהו מכיר את המקלדות מידי של רונלד
roland
אני צריך לדעת אם הן טובות...
מישהו הציע לי, עדיין הוא לא אמר לי מה הדגם... אבל מקלדת חדשה שהוא קנה והיא עדיין בקופסה הוא מציע לי ב-1000
אפילו פחות...שווה?
אממממ...אני גם רק מתחיל בעסק הזה... רק שתדעו
thanxxx |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by moshikiko
אוקיי אז ככה.. מישהו מכיר את המקלדות מידי של רונלד
roland
אני צריך לדעת אם הן טובות...
מישהו הציע לי, עדיין הוא לא אמר לי מה הדגם... אבל מקלדת חדשה שהוא קנה והיא עדיין בקופסה הוא מציע לי ב-1000
אפילו פחות...שווה?
אממממ...אני גם רק מתחיל בעסק הזה... רק שתדעו
thanxxx |
דבר ראשון ברוכים הבאים לפורום
דבר שני
לפי מה שאני יודע
ROLAND
נחשבים לטובים
אבל תתן את הדגם ואני
ינסה לברר לך עליו |
|
|
| NeMeSiS1234 |
מצטער אחי אני לא יכול לעזור לך כי אני לא מבין בדברים האלה
אבל בכל זאת ברוך הבא לפורום
אני גיא |
|
|
| Pinto |
לי יש מקלדת של רולנד ה
PC-300
זאת מקלדת טובה ונוח לעבוד איתה
יצא לי לעבוד גם על EVOLUTION
והרולנד לפי דעתי יותר טובה.
אם אתה מעוניין באתר הזה יש סקירה של כמה מקלדות
www.computermusic.co.uk |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Pinto
לי יש מקלדת של רולנד ה
PC-300
זאת מקלדת טובה ונוח לעבוד איתה
יצא לי לעבוד גם על EVOLUTION
והרולנד לפי דעתי יותר טובה. |
ללוכסה יש אבולושן אני חושב ונשברו לה 3 קלידים...
גם אני שמעתי שרולנד הם טובים (אם לא הכי טובים) אבל לפני שאתה מתלהב מהשם תרוץ ותברר כמה היא באמת עולה...
אהה ואני נמרוד...
!!!ברוכים הבאים
:D |
|
|
| s0undw4v3 |
זה ידוע ש-
Rolland
זאת חברת המקלדות הכי טובה בעולם...
הם גם צריכים היות מאוד יקרים, אבל הם הכי טובים.
אהה כן, ברוכים הבאים :D
אני נועם :) |
|
|
| DJ F0cus |
ברוכים הבאים, אני אלכס.
יש לי מקלדת שברוב טפשותי קניתי
Roland EM20
מאוחר יותר הבנתי שמה שאתה צריך בשביל מוסיקה אלקטרונית זה לא מקלדת מידי סופר משוכללת
אלא מקלדת מידי פשוטה
גרוב בוקס
סמפלר
וכרטיס קול טוב
(טוב - אני לא מתכוון לסאונד בלסטר "מקורי")
יש המון אתרים בנושא, אני מציע לשאול בפורום
www.act.co.il |
|
|
|
|