return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
5 שנים ל ASOT
View this Thread in Original format
yaman
במאי 25 תיהיה התכנית ה 250 של אסוט ובכלל 5 שנים לתכנית המצוייינת בהגשת ארמין ואן ביורן

שידור חיי יהיה בין השעות 8 עד 2 בלילה בשעון הולנד אם אני לא טועה בשעון ישראל זה שעה פלוס יענו מ 9 עד 3

!!6 שעות שידור רצופות של המסיבה לאסוט מהאג

ליין אפ
John Askew
Rank 1
Menno de Jong
Jonas Steur
Armin van Buuren


אני מאוד מקווה שיהיה טובב
Dj Alex (ISR)
ידוע מאסוט 230
Shahar
איפה
John O'Callaghan
Alex M.O.R.P.H
הם היו כוכבים בתוכניוית שלו
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
איפה
John O'Callaghan
Alex M.O.R.P.H
הם היו כוכבים בתוכניוית שלו

נעולים באולפן..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
איפה
John O'Callaghan
Alex M.O.R.P.H
הם היו כוכבים בתוכניוית שלו


מה קשור?

לא כל יוצר טוב הוא די גיי טוב אני באמת צריך להגיד את זה?

משכן מעניין אותי בכל זאת על סמך מה ארמין בחר תליין אפ האמור
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה קשור?

לא כל יוצר טוב הוא די גיי טוב אני באמת צריך להגיד את זה?

משכן מעניין אותי בכל זאת על סמך מה ארמין בחר תליין אפ האמור

שיטת האנלמינציה..
כל השאר עסוקים =]
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה קשור?

לא כל יוצר טוב הוא די גיי טוב אני באמת צריך להגיד את זה?

משכן מעניין אותי בכל זאת על סמך מה ארמין בחר תליין אפ האמור


ג'ון או'ס הוא תותח
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה קשור?

לא כל יוצר טוב הוא די גיי טוב אני באמת צריך להגיד את זה?

משכן מעניין אותי בכל זאת על סמך מה ארמין בחר תליין אפ האמור



ממ...נירא לי על שכל אחד מסגנון טראנס קצתת שונה

גון אסקיו - סגנון דיפפפ טראנס ומאוד מלודי (לדוגמא פיוידי) ללא הרבה ווקאלים חח ונירא לי שישלב הרבה קטעים של גון אוקאלאן כך אין שום סיבה להביא אוקאלאן מ

מנו וגונס סטוואר - סגנון יותר שמח ומרקיד מלודיי מאוד כמו רב ההולנדים אני גם חושב שהם יתחברו יותר לקהל שם וימשכו קהל....

ראנק 1 - באמת שאין לי מושגג למה אולי עססקים וחברותת הם מנגנים פחות או יותר כמו ארמין רק עם הרבה יותר טק טראנס וטקנו...

ארמין - גם בגלל שהוא חוגג וגם מנגן הכל מהכל....
מכל הסגנונות ועוד יותר פרוגרסיב משאחרים לא נוהגים לנגן הרבה...

מה גם מנו וגון אסקיו בעלי לייבליםם מאוד מצליחים ומקושרים להרבבהה מאוד אומנים....
YoraY
יש לי הרגשה שהוא סידר את הליין אפ ע"פ משהו שקשור ב מהטוב->להכי טוב


מאיזו שהיא בחינה.......אולי מבחינת מה שאנשים אוהבים
Shahar
לדעתי
JOHN OC
הרבה יותר מעניין מ
JOHN ASKEW

שבכלל בקושי שמעו עליו השנה

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לדעתי
JOHN OC
הרבה יותר מעניין מ
JOHN ASKEW

שבכלל בקושי שמעו עליו השנה


ושוב אינך מתייחס לאמור
מדובר פה על די גיי

די גיי ששמעו עליו בתוכניות נידחות לעומת די גיי עם תוכנית מאוד מואזנת בבריטניה

די גיי שהוציא ים קטעים אבל אין לו אף אלבום מיקס
לעומת די גיי שיצא לו השנה אלבום משולש עם זכרוני נכון

אז תעשה אתה תחשבון
כיוצרים ההשוואה שלך תתברר כנכונה אבל מה לעשות שאמרין צריך די גיים לאירוע
אם הוא היה רוצה יוצרים הוא היה מביא את נתן פייק גאנקי אקס אל ווינסנט דה מור לאירוע

למי שלא הבין 3 היוצרים הללו הם לא דיגיים
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ושוב אינך מתייחס לאמור
מדובר פה על די גיי

די גיי ששמעו עליו בתוכניות נידחות לעומת די גיי עם תוכנית מאוד מואזנת בבריטניה

די גיי שהוציא ים קטעים אבל אין לו אף אלבום מיקס
לעומת די גיי שיצא לו השנה אלבום משולש עם זכרוני נכון


זכרונך נכוןן..
כלל גם אלבום אומן
והוא שיחרר גם לא מעט רמיקסים השנה....
לצערנו התוכנית שלו ב קיס100 שהיה לה קהל מערצים עצוםם אבל ממש נסגרה
גון היה השריד האחרון של הטראנס בקיס100 כפי שידוע לי ואתזה גם אין עכשיו....
אם אני לא טועה יש לו עכששיו תוכנית באיטיאן........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement