return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Id Snälla !!!
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Fick reda på en helt underbar låt genom unknown tracks från Tiestos jätte set den 2a feb.
Kolla här för sample

Eller downloada en hel rip >här< från settet som är rippad av krusader på TA forumen. Som jag har lagt upp på egen server nu.
reveal
ja fan, den är ju helskön
måste fixas ;)
King of Clubs
Jaa.. den låten tyckte jag oxå om... Känner igen på nåt sätt.. kanske e samplat från nån gammal pop/euro/schlager -låt..

Det var många låtar på det livet som var riktigt bra, men som jag inte vet vad det är..
dbl
den låter bra.. vet tyvärr inte vilken det e
Gaby
Jätteskön ju!!! :) vart kan man hitta hela settet?
King of Clubs
Jag tankade det härifrån:
http://www.basicbeats.net/main/downloads.php

men "due to legal issues" har dom tagit bort det för tillfället..

Här finns bara första delen än så länge..
http://d2k.dedserver.org/index2.php

och så måste man "klistra ihop" filerna.. vilket iofs inte är så svårt. programmet HJsplit finns på deras sida.
Trancefella
Bara en (två) fråga/or:
Vart spelade Tiesto och vad heter låten innan?
Fandango va skön den va! Måste purchase:a den när släppt.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jaa.. den låten tyckte jag oxå om... Känner igen på nåt sätt.. kanske e samplat från nån gammal pop/euro/schlager -låt..

Det var många låtar på det livet som var riktigt bra, men som jag inte vet vad det är..
Jag har alla tre setten, dom är alltså uppdelade i tre delar, fick samtliga av x-dream (thanks) så PMa mig så kan du få mina ftp uppgifter för att logga in på min ftp...
reveal
lyssnar på repeat på låten, det är läge att nån avslöjar vilken det är :)
x-dream
Helt klart skön låt...Men den stora frågan är vad det är...

Ravesquad
asskön:)
Mirv0
no1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement