|
Id Snälla !!!
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Fick reda på en helt underbar låt genom unknown tracks från Tiestos jätte set den 2a feb.
Kolla här för sample
Eller downloada en hel rip >här< från settet som är rippad av krusader på TA forumen. Som jag har lagt upp på egen server nu. |
|
|
| reveal |
ja fan, den är ju helskön
måste fixas ;) |
|
|
| King of Clubs |
Jaa.. den låten tyckte jag oxå om... Känner igen på nåt sätt.. kanske e samplat från nån gammal pop/euro/schlager -låt..
Det var många låtar på det livet som var riktigt bra, men som jag inte vet vad det är.. |
|
|
| dbl |
| den låter bra.. vet tyvärr inte vilken det e |
|
|
| Gaby |
| Jätteskön ju!!! :) vart kan man hitta hela settet? |
|
|
| Trancefella |
Bara en (två) fråga/or:
Vart spelade Tiesto och vad heter låten innan?
Fandango va skön den va! Måste purchase:a den när släppt. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jaa.. den låten tyckte jag oxå om... Känner igen på nåt sätt.. kanske e samplat från nån gammal pop/euro/schlager -låt..
Det var många låtar på det livet som var riktigt bra, men som jag inte vet vad det är.. | Jag har alla tre setten, dom är alltså uppdelade i tre delar, fick samtliga av x-dream (thanks) så PMa mig så kan du få mina ftp uppgifter för att logga in på min ftp... |
|
|
| reveal |
| lyssnar på repeat på låten, det är läge att nån avslöjar vilken det är :) |
|
|
| x-dream |
| Helt klart skön låt...Men den stora frågan är vad det är... |
|
|
|
|