|
Sphyrana - Troubled Ray Of Sunshine (Original Mix)
|
View this Thread in Original format
| DJ Sid |
Hallow,
dit is mijn eerste volledig afgewerkte trance-productie.
het doel was een uplifting, energieke trancer, en ik denk dat mij da wel n beetje gelukt is :)
Download
& Enjoy! |
|
|
| domineesje |
| er zit in begin gelijk een gekend sample in van Scoop |
|
|
| Sh!fty |
Ik krijg koppijn van dat melodie en eigelijk zit er niet veel meer in ...
ik mis een baseline en wat meer percussie en strings kan ook geen kwaad :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Ik krijg koppijn van dat melodie en eigelijk zit er niet veel meer in ...
ik mis een baseline en wat meer percussie en strings kan ook geen kwaad :toothless |
:wtf:
Dit is goed man; beter dan wat jij maakt :p
Nee, Sid, je probeert echt origineel te zijn :). Kvind dat het wel iets heeft. Energiek is het zeker en vast. Jammergenoeg 'klinkt' het wel een beetje amateur-ish; maar dat ligt wellicht aan de software die je gebruikt.
Coole artistname btw ;) |
|
|
| Vishnu |
Sterke percussie, simpel maar het werkt heel goed. Goeie opbouw. Sound van melodie zit ook goed, klinkt best professioneel. En aan energie zal het zeker niet mankeren!
Baslijn is dan weer wat zwakjes, ik ben persoonlijk al niet zo te vinden voor simpele offbeat bass patterns, maar de sound moet ook beter. En met de melodie zelf is ook meer te doen denk ik. :)
Dus zeker niet slecht voor een eerste trance productie, blijf er maar gerust enkele bijmaken want er is zeker potentieel en uit elke track die je maakt leer je iets dat je kan overdragen op de volgende, die dan weer beter en beter gaan worden. :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Coole artistname btw ;) |
+1 :)
De track zelf is niet slecht maar mist idd wel wat professionalisme.
Die synth vind ik behoorlijk annoying na een tijdje, komt mss ook door de melodie.
Verder moet ik Vishnu bijtreden wat betreft de baslijn.
De percussie is erg geslaagd, doet me wat denken aan Mike zijn manier van werken: met weinig elementen toch een vette drive creëren.
Veel valt er eigenlijk niet meer te zeggen..
Zeer behoorlijk voor een eerste nummer. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Top voor een eerste productie denk ik zo :) 'k had wel eerder iets dat meer in een housy style ging verwacht van jou :) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Best wel OK voor een eerste nummer! :gsmile:
'k Vind het misschien op den duur wa langdradig worden en te weinig variatie... maar voor de rest zeker in orde. |
|
|
| DJ Sid |
Thx alvast voor de nuttige comments!!
die mogen natuurlijk blijven komen eh :D
als iemand geinteresseerd is om een remix fzo te maken, yw :) |
|
|
|
|