|
[26-08-2006] Mystery Land - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
Nieuwe area op ML. En verreweg het leukst als je het zo bekijkt
| quote: | Zphere area op Mystery Land
sphereHet kan niet op, de ene verrassing is nog niet verwerkt of de volgende dient zich alweer aan. Op de hoogstgelegen feestlocatie van het Floriadeterrein wordt door Pepsi Max op 26 augustus de Zphere area ingericht.
Kijk naar onderstaande line-up, en het kan niet anders dan dat het water je in de mond loopt. Het zijn niet de minsten die hun opwachting op de berg gaan maken. Maar wat deze spot écht uniek maakt, is het feit dat alle dj's een stijl ten gehore gaan brengen die we absoluut niet van ze gewend zijn. Door hun platencollectie eens flink ondersteboven te kieperen, kunnen deze vinylhelden in de Zphere area laten horen hoe veelzijdig ze echt zijn. Experience ten top!
Line-up Secret Stage by Pepsi:|
MC Roga
MC Dice
11-12 Helene di Firenzi - Funky Soul
12-13 Gizmo - Progressive @ groovy vocal House
13-14 Marcello - (nu) Trance
14-15 Jip De Luxe - Disco
15-16 Erick E - Techno
16-17 Steve Suite - Club
17-18 Tony Cha Cha - Hiphop
18-19 Marcel Woods - the hokjes
19-20 Hitmeister D - Electro/Tech house
20-21 Pavo - House Classics/Techno Classics
21-22 Laidback Luke - Ghetto Tech
22-23 Jean - Tech-Trance & Harde Techno |
|
|
|
| jp |
| ML is da bomb :toocool: |
|
|
| ATL_Trancer |
mysteryland is for losers :rolleyes:
ps, melody, read your PMs
:p
EDIT: wow, deff dont remember posting this, too much champagne and vodka red bulls last night
but ML will be in sweet :crazy: |
|
|
| jp |
| It will be 28 degrees and sunny :p |
|
|
| miss_melody |
| quote: | Originally posted by jp
It will be 28 degrees and sunny :p |
sure sure
you never know in this country!
i will be my taking bikini AND my winter jacket -just in case |
|
|
| jp |
| i'll buy you some glühwein |
|
|
| Remy D |
| Het terrein is al 1 modderzooi en het blijft kutweer dus ik ga nu zeker weten niet. |
|
|
| basvh |
Ben je op het terrein geweest dan?
Zit nog te twijfelen, ligt ook beetje aan de time table.
Heb eigenlijk wel zin in wat minimale techno van de heer Vath |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
Ben je op het terrein geweest dan?
|
Nee maar het regent hier al 3 weken bijna iedere dag, alles bij mij in de buurt staat onder water zoals weilanden.. En als je zag hoe het er 2 jaar geleden uitzag na een week regen kan je nu wel indenken hoe het er na 3 weken uitziet, en deze week word niet veel beter dus ik zie het erg somber in.. |
|
|
| Muppy |
| LOL Gizmo die progressive gaat draaien:D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| ik zag net op www.id-t.com dat de timetabel bekend is gemaakt |
|
|
|
|