|
De nederlandstalige trance kenners zitten op... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Unique2701
clubcharts is ook wel van goed niveau maar beetje dood ook volgens mij. En NLTA is echt dood ja :( Zelfs spam leeft er amper. |
Mwa, clubcharts dood zou ik niet zeggen maar er zitten nogal veel liefhebbers van house en hardere stijlen, trancekenners niet zo heel veel heb ik de indruk. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als je naar M.I.K.E. @ Illusion komt Diddi zal ik je wel aan hem voorstellen ;)
Zalige kerel trouwens, en alles wat hij beweerde over M.I.K.E. is volkomen waar. :)
Bij mijn weten surft hij hier wel niet... |
It's a deal... :D
M.I.K.E. = my hero :) (na lolo off course :D ) |
|
|
| Eagle` |
het is altijd kewl om met connecties te kunnen uitpakken  |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Unique2701
En NLTA is echt dood ja :( Zelfs spam leeft er amper. |
Is er een nieuw tranceforum in NL mss? |
|
|
|
|