return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Talla 2XLC - Live @ Kinki Palace 12-25-01
View this Thread in Original format
Hell_Copter
איזה סט מדהים
פשוט חבל על הזמן

והנה הטראקליסט שלו

1. (00:00) PPK - ResuRection [Wellenrausch Remix]
2. (06:13) Push - Universal Nation '99 [Oliver Lieb Remix]
3. (12:40) Voi feat. Dzenita - Free
4. (18:25) Lakata - Sunsational [Spacepunk Remix]
5. (22:52) DJ's Zagros & Pacific - Shine
6. (29:41) Derb - In Africa
7. (37:49) NU-Nrg - Dreamland
8. (43:55) Talla 2XLC - Come With Me [The Anthem Mix]
9. (46:22) Talla 2XLC - Come With Me [UK Club Mix]
10. (49:42) Condor - On My Own [Les Voix Mix]
11. (55:53) DJ Garry - Dream Universe
12. (60:08) Funk Einsatz ? - Punk (Promo)
13. (66:34) Longy - Spiegelsaal [Acid Mix]
14. (71:51) Aquanuts - Deep Sea
15. (78:25) Southside Spinners - Luvstruck [Marco V vs. Benjamin Remix]
16. (83:13) Dito feat. Dzenita - Shadows [Original Club Mix]
Agent-Fire
הורדתי אותו רק לא היה לי זמן לשמוע.... תודה על הטראק ליסט.
nesher
לא צריך כבר סימן שאלה על ה
Punk
זה ידוע
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Agent-Fire
הורדתי אותו רק לא היה לי זמן לשמוע.... תודה על הטראק ליסט.


From?
Hell_Copter
אני יודע שלא צריך את הסימן שאלה... שמתי לב לזה עכשיו
פשוט העתקתי את הטראק ליסט מהט'רד שעשו לזה בפורום של הטראק ליסטס...
אם זה מפריע אני יוריד את זה...

ומוש...
לי אישית שלחו באודיו גלאקסי
אבל אתה יכול להוריד את זה מ
כאן
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יודע שלא צריך את הסימן שאלה... שמתי לב לזה עכשיו
פשוט העתקתי את הטראק ליסט מהט'רד שעשו לזה בפורום של הטראק ליסטס...
אם זה מפריע אני יוריד את זה...

ומוש...
לי אישית שלחו באודיו גלאקסי
אבל אתה יכול להוריד את זה מ
כאן


הורדתי משם.... יענו מכאן... זה הלייב סט הכי חדש אני חושב
Hell_Copter
זה הלייב סט הכי חדש שסוופאמר העלה
הלינק למי שלא הבין זה מטראנס אדיקט לייב סטס...

אני הורדתי את זה מאודיו גלאקסי...
קבלו איזה זין...
הורדתי עם האנטרנט האיטי שלי יותר מחצי יעני 70 מגה ככה... ואז נתקע לי המחשב
עשיתי ריסטרט למחשב והפעלתי שוב את האנטרנט
ותפאום זה התחיל להוריד לי את הסט מחדש...
התבאסתי רצח!!!!
לפחות עכשיו זה מאחורי
mos2002
בקשר ל
12. (60:08) Funk Einsatz ? - Punk (Promo)

למישהו יש גירסאות מיוחדות של הדבר הענק הזה? ישלי את הרגיל וכמה שהוא מעולה הוא מתחיל לשעמם..אז צרו קשר למי שיש

תודה מראש, ותודה על הרשימת שירים
Hell_Copter
הבעיה עם פאנק זה שהוא עדיין לא השתחרר...
אז גם אם יש משהו... אז עדיין לא יודעים על זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement