|
Talla 2XLC - Live @ Kinki Palace 12-25-01
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
איזה סט מדהים
פשוט חבל על הזמן
והנה הטראקליסט שלו
1. (00:00) PPK - ResuRection [Wellenrausch Remix]
2. (06:13) Push - Universal Nation '99 [Oliver Lieb Remix]
3. (12:40) Voi feat. Dzenita - Free
4. (18:25) Lakata - Sunsational [Spacepunk Remix]
5. (22:52) DJ's Zagros & Pacific - Shine
6. (29:41) Derb - In Africa
7. (37:49) NU-Nrg - Dreamland
8. (43:55) Talla 2XLC - Come With Me [The Anthem Mix]
9. (46:22) Talla 2XLC - Come With Me [UK Club Mix]
10. (49:42) Condor - On My Own [Les Voix Mix]
11. (55:53) DJ Garry - Dream Universe
12. (60:08) Funk Einsatz ? - Punk (Promo)
13. (66:34) Longy - Spiegelsaal [Acid Mix]
14. (71:51) Aquanuts - Deep Sea
15. (78:25) Southside Spinners - Luvstruck [Marco V vs. Benjamin Remix]
16. (83:13) Dito feat. Dzenita - Shadows [Original Club Mix] |
|
|
| Agent-Fire |
| הורדתי אותו רק לא היה לי זמן לשמוע.... תודה על הטראק ליסט. |
|
|
| nesher |
לא צריך כבר סימן שאלה על ה
Punk
זה ידוע |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
הורדתי אותו רק לא היה לי זמן לשמוע.... תודה על הטראק ליסט. |
From? |
|
|
| Hell_Copter |
אני יודע שלא צריך את הסימן שאלה... שמתי לב לזה עכשיו
פשוט העתקתי את הטראק ליסט מהט'רד שעשו לזה בפורום של הטראק ליסטס...
אם זה מפריע אני יוריד את זה...
ומוש...
לי אישית שלחו באודיו גלאקסי
אבל אתה יכול להוריד את זה מ
כאן |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יודע שלא צריך את הסימן שאלה... שמתי לב לזה עכשיו
פשוט העתקתי את הטראק ליסט מהט'רד שעשו לזה בפורום של הטראק ליסטס...
אם זה מפריע אני יוריד את זה...
ומוש...
לי אישית שלחו באודיו גלאקסי
אבל אתה יכול להוריד את זה מ
כאן |
הורדתי משם.... יענו מכאן... זה הלייב סט הכי חדש אני חושב |
|
|
| Hell_Copter |
זה הלייב סט הכי חדש שסוופאמר העלה
הלינק למי שלא הבין זה מטראנס אדיקט לייב סטס...
אני הורדתי את זה מאודיו גלאקסי...
קבלו איזה זין...
הורדתי עם האנטרנט האיטי שלי יותר מחצי יעני 70 מגה ככה... ואז נתקע לי המחשב
עשיתי ריסטרט למחשב והפעלתי שוב את האנטרנט
ותפאום זה התחיל להוריד לי את הסט מחדש...
התבאסתי רצח!!!!
לפחות עכשיו זה מאחורי |
|
|
| mos2002 |
בקשר ל
12. (60:08) Funk Einsatz ? - Punk (Promo)
למישהו יש גירסאות מיוחדות של הדבר הענק הזה? ישלי את הרגיל וכמה שהוא מעולה הוא מתחיל לשעמם..אז צרו קשר למי שיש
תודה מראש, ותודה על הרשימת שירים |
|
|
| Hell_Copter |
הבעיה עם פאנק זה שהוא עדיין לא השתחרר...
אז גם אם יש משהו... אז עדיין לא יודעים על זה |
|
|
|
|