return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Rock Werchter 2006!
View this Thread in Original format
TranceSeeker
Gaat hier nog iemand naar toe??
Ik alleszinds al zeker
Het wordt één groot feest als het tenminste nie verzuipt in de regen

The Who
Tool
Eels
Deus
Depeche mode
Sigur Ross
Mogwai
Red hot chilli peppers
Placebo
Muse
Arsenal
Absynthe minded
Laurent Garnier
Roger Sanchez
Vitalic
....
FUSyke
Ik was eerst van plan om hier naar toe te gaan maar ik heb gisteren beslist om van donderdag tot zondag naar de zee te gaan. Dus geen Werchter voor mij; maar zon, zee, cocktails, rusten, ice cream, ... en Zillion Beach eens bezoeken.
Push2005
Rock Werchter ? :nervous:
Xilver
quote:
Originally posted by Push2005
Rock Werchter ? :nervous:


Da was vorig jaar en 't jaar daarvoor wel redelijk goe zene.

Ma soit, ik dacht da we al nen thread voor zomerfestivals hadden.
Xilver
En dit jaar Depeche Mode, zalig
mellow_head
Red Hot Chili Peppers :crazy:
Arsenal (Mister Doorman...:eyespop: )
1Million$shot
quote:
Originally posted by mellow_head
Red Hot Chili Peppers :crazy:
Arsenal (Mister Doorman...:eyespop: )


Komt Thierry Henry ook ?? :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

:D

ok dom grapje
sorry
kick mij nu maar van forum ! :D
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by 1Million$shot
Komt Thierry Henry ook ?? :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

Wou ik daarstraks ook zeggen, maar kheb 't maar zo gelaten :p

Kheb eigenlijk nog nooit een rock werchter meegemaakt, maar hoeft ni zo echt voor mij :)
Rommi
Ik zal er zeker rondhangen, er zijn wel meerdere geweldige acts in het elektronische muziekgenre :)

En hoewel ik absoluut nooit naar andere muziek luister buiten trance, techno, dnb, electro etc, kan ik op tijd en stond best wel genieten van goede live optredens ;)
Push2005
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Wou ik daarstraks ook zeggen, maar kheb 't maar zo gelaten :p

Kheb eigenlijk nog nooit een rock werchter meegemaakt, maar hoeft ni zo echt voor mij :)


Ik ben 1x geweest en da hoeft voor mij niet meer... Is geen positieve ervaring geweest.

EDM all the way; daar zijn er nog genoeg verschillende festivals van dak moe doen ;)

Den Backer
Ze hebben mij al X maal meegevraagd, maar das niets voor mij man...
Kgeef mijn geld dan liever aan andere zomer events! :)
Tzijn genoeg andere faal alternatieven... :crazy:
Antony
kost veel geld en ik kan ni tege kamperen...

de Peppers al int sportpaleis gezien me hun goei klassiekers, zo'n promo concertje voor de nieuwe cd waar ge 1 lieke van kent is toch iet anders... Muse zouk wel is aant werk wille zien, ma kan tegenvallen ook eh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement