|
Extase 2006 proudly presents Johan Gielen (NL)
|
View this Thread in Original format
| djocean |
Extase Info Update:
Uteområde åpner kl.17.00!
Her blir det skikkelig go stemmning med Bobtraxx & Ocean bak Spillerne.
Stikkordet er sommer, sol & groovy house music
Mat & drikke kan fåes kjøpt til hyggelige priser.
Vi kommer til og dele ut 2 Eksklusive Sony Ericcson W810i mobiler fra netcom!!!
Vi deler også ut Johan Gielen sitt siste album "Revelations" til de aller første!
Konkluksjon: Kom tidlig (kl.17.00) få med deg kanon bra sommer musikk , kos deg med god mat&drikke
vær en av de heldige som stikker av med en splitter ny mobil & cd fra johan Gielen!
Minner også om at det dørene til det store partyet åpner kl.20.00 & stenger kl.03.00
Her blir det et lyd&lys show som kommer til og ta pusten fra de fleste!
vi har leid inn 3 semitrailere med lyd og lys fra konsertsystemer.
Dette er noe av det største anlegget som har blitt brukt i denne type setting her i norge.
Strømmen som blir brukt denne kvelden er nok til og holde et "mindre" boligfelt med strøm i 24 timer!
Sammen med En av Verdens største djs Johan Gielen så blir dette en kveld dere alle kommer til og huske.
Extase Ønsker alle velkommen til Grenlands største party 27.mai på Stevneplassen i Skien.
Vi håper på godt vær og åpner portene kl.17.00.
For mer info
www.extase2006.com
www.johangielen.nl
www.stevneplassen.no
Vinn Vip billetter til extase! Kodeord Join + party til 2002 (5,-) Vinnere blir kontaktet. |
|
|
| dj_alfi |
| hmmmmmm frister hardt ass |
|
|
| Locazor |
| Har ikke noe lineup tidsskjema? Vil nødig gå glipp av Gielen :D |
|
|
| dj_alfi |
| tror du ikke jeg ble tredd på som ukehavende uten forvarsel???? |
|
|
| Ariah |
| kan jo bare bytte med en annen da vøtt |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Ariah
kan jo bare bytte med en annen da vøtt |
når hele kompaniet er på perm? det er eneste grunnen til at en i fra transporten ble tredd på. det var ingen andre.. jaja.. |
|
|
| alieu |
| ingen som var der, eller? |
|
|
|
|