return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ny musik? nya album? nån FTP?
View this Thread in Original format
AndReAz
Tjena ett problem har uppstått för mig, FTP:n jag alltid har laddat hem de nyaste och senaste ( Prog&Psy Trance ) ¨låtarna o albumen tilloch med vissa unrealesed... har slutat fungera =( så jag undrar om någon eventuellt skulle vilja utbyta en sådan här FTP mot en annan?? eller ett rent byte mellan oss bara.

Peace.
:D
mindshooter
Varför byta när man kan ge är vårt motto hära..... :)

Har knappt nån Goa...bara uplifting.....Du är välkommen att PMa mig om du vill ha ett FTP account hos mig :)
reveal
precis. vi kör hårt med att _ge_ inte byta... häng lite mer hä på forumet så lovar jag att det kommer att dyka upp finfina grejor att ladda hem :p
x-dream
Jag har en ftp säg till om du är intresserad...
NordLight
quote:
Originally posted by x-dream
Jag har en ftp säg till om du är intresserad...


Me 2

Greetz
NordLight
Trance Christer
jag med bara att säga till :)
AndReAz
quote:
Originally posted by reveal
precis. vi kör hårt med att _ge_ inte byta... häng lite mer hä på forumet så lovar jag att det kommer att dyka upp finfina grejor att ladda hem :p






hehe ha du nått att dela me dig då ?? ( prog eller psy trance )
NordLight
quote:
Originally posted by AndReAz






hehe ha du nått att dela me dig då ?? ( prog eller psy trance )



Sorry om jag låter lite neg - men lägg ner ditt "greed" snack. Vi skall inte behöva "sälja in" våra ftp'er hos dig. Antingen blir du med i share svängen eller så förblir du en singellirare. Lite ödmjukhet kanske vore på sin plats. Du kommer säkert ihåg hur din stil bemöttes i andra forum på TA för bara några dagar sen. Lär dig läxan!

NordLight out..........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement