|
Stockholm - Helsingfors
|
View this Thread in Original format
| X-scream |
Nån som har koll på billigaste sättet att ta sig över till Hellsinki?
Flyme va billigt men de slutar med flyg dit den 5:e juni :whip:
Finlandsbåten? |
|
|
| ScuL |
| jag är ingen expert men antar att en båt (utan bil) är billigast... |
|
|
| DjAviander |
| Flög rätt nyss sträckan ToR, och det var inte billigt. Har inte koll på exakta priset men jag tror nog det var ca. 800:- för båda vägarna:eek: |
|
|
| St_Andrew |
Jag tror det är billigast och simmma, så jag röstade på det :clown:
Dock kan jag tänka mig att dom övriga två varierar beroende på vilken helg det är och så, testa även och sök lite och testa olika dagar och så :) Sen bör du ju oxå tänka på att det tar mycket längre tid att ta båten osv... |
|
|
| benni |
Finland?
äh, stanna hemma |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by benni
Finland?
äh, stanna hemma |
Den där kommentaren hjälpte ju honom mycket med sitt val:rolleyes: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Den där kommentaren hjälpte ju honom mycket med sitt val:rolleyes: |
Eftersom man lägger upp simma och äh, stanna hemma som alternativ antar i alla fall jag att han har lite humor. Alltså borde han kunna ta det som ett skämt och inte så seriöst för självklart hjälper det inte honom.
Men det hjälper heller inte om man säger att simma är det billigaste alt. eftersom det kommer han ändå inte göra.
Eller kommer han det kanske? |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Den där kommentaren hjälpte ju honom mycket med sitt val:rolleyes: |
det va ju hela meningen med kommenten ... :rolleyes: |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Pjox
Eftersom man lägger upp simma och äh, stanna hemma som alternativ antar i alla fall jag att han har lite humor. Alltså borde han kunna ta det som ett skämt och inte så seriöst för självklart hjälper det inte honom.
Men det hjälper heller inte om man säger att simma är det billigaste alt. eftersom det kommer han ändå inte göra.
Eller kommer han det kanske? |
haha oh såg inte det:P sorry förstår att hela inlägget är aningen oseriöst nu:p |
|
|
| Jace2 |
Du kan ju kolla också www.blue1.se Dom har också kanska billiga flygor... Men Helsinfors flygfälte är inte så riktig nära på centrum, men inte är Arlanda heller... Om du tar finlandsfärjar så hamnen är nästan i central av helsinfors...
Hoppas det här hjälper liten... |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Jace2
Du kan ju kolla också www.blue1.se Dom har också kanska billiga flygor... Men Helsinfors flygfälte är inte så riktig nära på centrum, men inte är Arlanda heller... Om du tar finlandsfärjar så hamnen är nästan i central av helsinfors...
Hoppas det här hjälper liten... |
Det va ju iofs en sak som är bra att tänka på.
Det kommer ju kosta extra att ta dig till och från flyg. |
|
|
| X-scream |
(--) bah :D
Men det löste sig! Arrangören pröjsar flyg från götet åt mig så allt e fixat :crazy: :D |
|
|
|
|