return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
V Sag - Fantasy era ---> The ALBUM!
View this Thread in Original format
Rising
פתחתי את הנושא על היוצר הכי מוכשר כרגע הלא הוא..ותאמינו לי שמגיע לו טרד משלו..

V-SAG!! היווני...
העונה לשם
Vasilis Sagonas
הצצה קטנה לטראקליסט של האלבום:

1. V Sag - A Day Before (3:59)
2. V Sag - The Depth (5:08)
3. V Sag - Waterfall (3:15)
4. V Sag - Redemption (5:21)
5. V Sag - Kittie In An Empty House (4:26)
6. V Sag feat Keri - Send The Angels (6:03)
7. V Sag - Plausibility (6:07)
8. V Sag - Release (3:04)
9. V Sag - With All That I Am (4:07)
10. V Sag feat Keri - You Lied (4:37)
11. V Sag - Fantasy Era (7:54)
12. V Sag - Latin Moon (5:58)
13. V Sag - Jewel (6:15)
14. V Sag feat Tomomi Ukumori - Stay With Me (4:10)
15. V Sag - My Prayer (Outro) (2:32)


חלק מהקטעים הכרתי כבר אבל הוא הפגיז פה עם חומר משובח..
הרחבה ופירוט על הקטעים עצמם בהמשך שיהיה יותר זמן..
אבל שורה תחתונה ..אין גבול לכשרון ולאיכות הקטעים .. מכור למוזיקה שלו..
פשוט תענוג לאוזניים!!

מומלץ בחום רב! ואם למישו יוצא לשמוע שיתן חוות דעת ..
KrazyDJs
באמת אחלה יוצר...
יצא לי לשמוע איזה 2 קטעים שלו שהמלצת לי עליהם, אבל אני לא חושב שהם נמצאים באלבום הזה..
בכל מקרה ניתן חוות דעת ברגע שיצא לי לשמוע את האלבום, מעניין מאוד :)
DvJ
איפה
V-Sag & Andrew K - Fossil
??

ביןן הקטעים הייפים שלו....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
איפה
V-Sag & Andrew K - Fossil
??

ביןן הקטעים הייפים שלו....


+1

ואם זאת לאלבום הזה יש סיכוי מצויין להצטרף לביתי הקט והצנוע כי גם אני מעריך את היוצר המוכשר הזה (לא כמו שאורן מעריך אותו עדיין אבל אולי האלבום הזה יעלה את מידת ההערכה שלי אליו)
YO-I
יוצר מדהים שאני נמנה בין אלו שמנגנים הרבה מהקטעים שלו
ואסילס התחיל כנגן פסנתר מחונן וכשהוא התאהב בפרוגרסיב הוא שילב את הנגינה עם הפקת המוזיקה ובגלל זה כמעט כל קטע שלו נשמע מלודי ביותר

חבל שהקטע

A morning after

לא מופיע באלבום, קטע נדיר ביותר

אלבום מעולה
coby
יש כמה דברים נחמדים באלבום הזה
למרות שזה לא הכי הסגנון שלי

הקצב והסאונדים קצת יבשים לטעמי, "פשוטים" מידי.. ואת הקטעים עם הווקאלים ממש לא אהבתי

נחמד מאוד אבל.. דיי מרגיע
Liran-A
וואלה לא שמעתי על הבחור...
איזה סגנון זה??
Rising
quote:
Originally posted by Liran-A
וואלה לא שמעתי על הבחור...
איזה סגנון זה??


deep house and progressive
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement