|
V Sag - Fantasy era ---> The ALBUM!
|
View this Thread in Original format
| Rising |
פתחתי את הנושא על היוצר הכי מוכשר כרגע הלא הוא..ותאמינו לי שמגיע לו טרד משלו..
V-SAG!! היווני...
העונה לשם
Vasilis Sagonas
הצצה קטנה לטראקליסט של האלבום:
1. V Sag - A Day Before (3:59)
2. V Sag - The Depth (5:08)
3. V Sag - Waterfall (3:15)
4. V Sag - Redemption (5:21)
5. V Sag - Kittie In An Empty House (4:26)
6. V Sag feat Keri - Send The Angels (6:03)
7. V Sag - Plausibility (6:07)
8. V Sag - Release (3:04)
9. V Sag - With All That I Am (4:07)
10. V Sag feat Keri - You Lied (4:37)
11. V Sag - Fantasy Era (7:54)
12. V Sag - Latin Moon (5:58)
13. V Sag - Jewel (6:15)
14. V Sag feat Tomomi Ukumori - Stay With Me (4:10)
15. V Sag - My Prayer (Outro) (2:32)
חלק מהקטעים הכרתי כבר אבל הוא הפגיז פה עם חומר משובח..
הרחבה ופירוט על הקטעים עצמם בהמשך שיהיה יותר זמן..
אבל שורה תחתונה ..אין גבול לכשרון ולאיכות הקטעים .. מכור למוזיקה שלו..
פשוט תענוג לאוזניים!!
מומלץ בחום רב! ואם למישו יוצא לשמוע שיתן חוות דעת .. |
|
|
| KrazyDJs |
באמת אחלה יוצר...
יצא לי לשמוע איזה 2 קטעים שלו שהמלצת לי עליהם, אבל אני לא חושב שהם נמצאים באלבום הזה..
בכל מקרה ניתן חוות דעת ברגע שיצא לי לשמוע את האלבום, מעניין מאוד :) |
|
|
| DvJ |
איפה
V-Sag & Andrew K - Fossil
??
ביןן הקטעים הייפים שלו.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
איפה
V-Sag & Andrew K - Fossil
??
ביןן הקטעים הייפים שלו.... |
+1
ואם זאת לאלבום הזה יש סיכוי מצויין להצטרף לביתי הקט והצנוע כי גם אני מעריך את היוצר המוכשר הזה (לא כמו שאורן מעריך אותו עדיין אבל אולי האלבום הזה יעלה את מידת ההערכה שלי אליו) |
|
|
| YO-I |
יוצר מדהים שאני נמנה בין אלו שמנגנים הרבה מהקטעים שלו
ואסילס התחיל כנגן פסנתר מחונן וכשהוא התאהב בפרוגרסיב הוא שילב את הנגינה עם הפקת המוזיקה ובגלל זה כמעט כל קטע שלו נשמע מלודי ביותר
חבל שהקטע
A morning after
לא מופיע באלבום, קטע נדיר ביותר
אלבום מעולה |
|
|
| coby |
יש כמה דברים נחמדים באלבום הזה
למרות שזה לא הכי הסגנון שלי
הקצב והסאונדים קצת יבשים לטעמי, "פשוטים" מידי.. ואת הקטעים עם הווקאלים ממש לא אהבתי
נחמד מאוד אבל.. דיי מרגיע |
|
|
| Liran-A |
וואלה לא שמעתי על הבחור...
איזה סגנון זה?? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Liran-A
וואלה לא שמעתי על הבחור...
איזה סגנון זה?? |
deep house and progressive |
|
|
|
|