|
i morgon! (eller idag kanske) i vilket fall som helst, äntligen!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by NordLight
VEM ÄR HON ???????
Känns som jag måste komma till Lund:D
Yummi
NordLight |
Nästan höjden av ytlighet, ser inte ens om hon ser trevlig ut i ansiktet, bara inriktat på det kroppsliga. :) |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Aendy
Nästan höjden av ytlighet, ser inte ens om hon ser trevlig ut i ansiktet, bara inriktat på det kroppsliga. :) |
Ohh yes!
;)
För en förlovad kille som mig lyder mottot: Looky looky but no hands.
Fan Aendy - du fick mig nästan att känna mig lite gubbsjuk:D .
Greetz
NordLight |
|
|
| fruktsoppa |
| vet inte vad du snackar om, men det var en grymt ful sida.. |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
vet inte vad du snackar om, men det var en grymt ful sida.. |
Smaken som baken... |
|
|
| fruktsoppa |
vadå? hårig på killar o fiin på brudar?
:)
haha, skittråkigt, men men.. smaken är som baken |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
vadå? hårig på killar o fiin på brudar?
:)
haha, skittråkigt, men men.. smaken är som baken |
Den var ny;) . |
|
|
| fruktsoppa |
| din mamma är ny |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
din mamma är ny |
What's with the attitude? |
|
|
| NordLight |
Hehe! Well done reveal.
Verkar vara en nice klubb ochså. Synd att man bor så långt bort...
Greetz
NordLight |
|
|
| fruktsoppa |
skämt...?
tyckte du inte det var roligt?
din mamma är ny. det är som att säga din mamma är en svamp. |
|
|
| Dj_ExOn |
| bra räddning fruktsoppa...pff:D not.. |
|
|
|
|