return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
många online nu :)
View this Thread in Original format
reveal
x, steve, mind och jag :) inte dåligt

hur många användare samtidigt klarar den nya servern? för det är väl en ny server? innan brakade skiten ihop alltid känns det som...
x-dream
Det är ju sant....Alltid trevligt med lite folk på forumet samtidigt....

Tror att den nya serveren är stabil...Läste något om 400 pers...
reveal
nu när man tänker på det, så känns det nästa som om man känner alla här "på riktigt" .) hade varit skoj att träffa er alla... synd att de flesta bor i sthlm... nån fet spelning på g som man inte kan missa, som gör att vi får tillfälle att träffas allihopa??
x-dream
Håller med dig där...Lite tråkigt att nästan alla som är här bor i stockholm...Men det ska nog komma tillfälle för en fest vi inte kan missa...

Hörde att det var bra namn pågång till Gorgeous i Köpenhamn...Fast alla var inte klara ännu...
reveal
har du nån mer info?
x-dream
Hörde att Gielen var klar och att dom jobba på PvD,Armin, Tiesto å Ferry...

Det är det enda jag har hört....
reveal
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit måste man fan dra alltså... tar bara nån timme att ta sig dit härifrån

ok, då bestämmer vi att ALLA svenska TAs ska dit :p var ska vi ses?:stongue:
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit måste man fan dra alltså... tar bara nån timme att ta sig dit härifrån

ok, då bestämmer vi att ALLA svenska TAs ska dit :p var ska vi ses?:stongue:

För dig tar det en timme för mig lite mera...Och för dom i stockholm ännu längre tid....Lite tråkigt men sant...
SteveTranz4ever
Själv har jag vart på klubben i fråga. Dock på en Lördag. Ska man dit som sthlmare så blir det ju att ta sig ner mitt i veckan. Jag har mottagit newsletter från Georgeous sen en tid tillbaka. Ferry C har ju vart där och dom drar ju en del stora DJs. Även Picotto har vart där.
Morsan bor ju i Malmö men hur fan ska man ta sig ner billigt om man e över 26? Alla under 26 flyger ju på standbye billjett som är snor billigt...

Tacka vetja jag förri tiden :p
Skojja ju då rå
x-dream
Har oxå varit där när Tiesto var där senast....Lite liten tycker jag dock att den är...Lite trångt å så....

Men för övrigt så är den bra....

reveal
alltså
varför känner jag inte till denna klubb??????? verkar ju vara jävligt bra djs som lirar där

det är numera officiellt bestämt att vi alla ska dit nästa gång nån fet dj kommer :)
alltid så ska alla ta sig till sthlm, nu ska alla, för en gångs skull, ta sig till de södra delarna av landet istället :) (och sen till danmark :))
x-dream
Låter mycker bra Reveal....Håller med dig där...

Har du inte hört talas om denna klubb..

Ta en titt Här så kan du kolla lite mera om klubben...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement