|
Ferry Corsten - L.E.F.
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
After the release of his debut album Right of Way in 2003, award winning electronic dance music producer and top 5 DJ in the world, Ferry Corsten is back with his second artist album L.E.F. L.E.F. short for Loud Electronic Ferocious, describes the unique sound Ferry has been developing over the last couple of years. Inspired by the success of his signature electro-trance sound with hits such as "Punk" and "Rock Your Body Rock" L.E.F. promises to be an electrancifying experience!
On the L.E.F. album Ferry worked with the big names from the music industry on some of his tracks. It's already known that on Ferry's label hit record "Fire" (first single of the album) the vocals were done by the one and only Simon LeBon. Simon is the popular lead singer of the world famous group Duran Duran. The track is a beautiful house/electro concoction with an amazing Flashover trance remix made by Ferry himself. For other tracks, Ferry collaborated with Howard Jones ("Just Look At You Now", "Lift Me Up"). Guru(Gangstarr, Jazzmatazz) and Denise Stahlie ("In My Dreams: collaboration with Ferry Corsten) to name a few.
Tracklist :
1. Intro
2. Are You Ready
3. Fire
4. L.E.F.
5. Into The Dark
6. Galaxia
7. Beautiful
8. Posession
9. On My Mind
10. Down On Love
11. Forever
12. Watch Out
13. Junk
14. Cubikated
15. Freefalling
Benelux Bonus Track: I Love You
North America Bonus Track: Prison Break (Ferry Corsten Mix)
Japan Bonus Track: System F - Insolation (Ferry's Flashover Mix)
Other Regions: Daylight
The album will be released at the launch party on Friday May 26, 2006 at the Heineken Music Hall in Amsterdam, The Netherlands.
More info : Visit the renewed websites www.loudelectronicferocious.com .
www.ferrycorsten.com
טוב פריי אחד האנשים שעשו את הטראנס למה שהוא מוציא אלבום אומן 2
כמה מהקטעים יצא לי לשמוע כמו
Galaxia
Fire
L.E.F.
Prison Break (Ferry Corsten Mix)
I Love You
Watch Out
Beautiful
הקטע בינתיים הכי יפה ממה ששמעתי זה
Beautiful
ההגדרה הכי טובה לי היא
שכמו שאילן אמר זה שילוב בין 3 הפרים:
סגנון סאנדר ואן דורי אבל משהו ממש ממכר"
זה שילב בין 3 פרי שהכרנו
פרי הישן עם מלודיה סוחפת קסומה לקטע
פרי שהתחלנו להכיר ב-2003 עם יציאת אלקטרו מקפיצה מהקטע המלודי ופרי החדש אולי עם מקצב טרייבליסטי באס מהפנט והרבה מאוד משחקי פרקשנים"
זה עוד אבן יסוד של הטראנס כיוםם וזה נראה כמו האלבום הכי טוב שיצא השנה
ללא ספק מחכה לקנות תאלבום הזהה....
איזה ששהם תגובותת? |
|
|
| -AP- |
| נראה מאד נחמד. אני מצפה בקוצר רוח לשמוע סוף סוף גירסא מלאה ואנ-מיקס של אינסוליישן! |
|
|
| omergunr |
Prison Break (Ferry Corsten Mix)
Fire
Galaxia
שמעתי אותם.. וואלה לא אהבתי אף אחד מהקטעים פה.. לא מת על הסיגנון שלו כבר הרבה הרבה זמן.. שהוא היה סיסטים אפ הוא היה בין האהובים עלי.. אבל הוא שינה סיגנון וחבל :eek:
לא מצפה מי יודע מה לדיסק הזה :confused: |
|
|
| -AP- |
| שומע עכשיו תדיסק.... אני אישית אהבתי, לא יודע מה אתם קוטלים סתם.. יש 2-3 קטעים שאני באמת יכול להסכים על קטילתם, אבל חוץ מזה סך הכל אלבום מצויין. מצפה לסאמפלרים, במיוחד של הבונוס טראקים. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
leff
זאת בירה טיעמה |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
leff
זאת בירה טיעמה |
+1
לגבי האלבום
FIRE
WATCH OUT
ממש גובלים במסחריות, לא אהבתי בכלל.
I LOVE YOU
מחכה לזה כבר הרבה זמן.
כשנשמע את השאר נגיב, הוא שוחרר כבר? |
|
|
| ozone |
דעתי על האלבום:
אז ככה שמעתי את הדיסק , ותיראו...יש פה הרבה סיגנון "פרי החדש" ככה אני קורה לזה...זה האלקטרו פאנקי הלא יודע מה בידיוק הזה סטייל FIRE וTIME....אני לא הכי מיתחבר אליו אבל פה בדיסק יש כמה דברים שדווקא אהבתי! יש פה כמה נגיעות של סיגנון"פרי הישן" המלודי שאני כל כך אוהב ומעריץ.
יאללה מתחילים:
Intro
אין לי מושג מזה אמור להביע...אינטרו חשמלי כזה עם צלילים של בית חרושת ליצור מכוניות חחחקצר יחסית דקה בקושי...לא יודע אני הייתי בטוח אני יקבל פה סטרינגים שיגרמו לי להיכנס מתחת למיטה וליבכות....אבל לא קיבלתי...
Are You Ready
קטע הראשון באמת של הדיסק...סיגנון פייר כזה...הרבה חשמל בקטע...צלילים "אלקטרוניים" מאוד.
דווקא קטע חזק.לא מבחינת זה שהוא מעיף ,אבל הוא פשוט יושב טוב באוזן מבחינת קצב...
Fire
יאפ זה הקטע פייר חחח...אני לא יודע לא כזה היתהפכתי ממנו אבל הוא בסדר כשחושבים על זה.
אין מה להוסיף כולם כבר מכירים אותו ועוד ברמיקסים השונים שיצאו לו...
L.E.F.
הופה, אחד הקטעים המעניינים בדיסק.
קטע חזק, גם בסיגנון הפרי החדש חח צלילים מזכירים טיפה את המישחקים הישנים של המגה-סון של הסופר מריו וכאלה חחח...אבל הוא מיתפתח למשהו חזק ואיכותי.דווקא אותו אהבתי. שמתי לב גם שהראש שלי היתחיל לזוז לפי הקצב בשלב זה חח
Into The Dark
לא יודע הקטע הזה הבאס שלו ממש מזכיר לי קטע של WOW אבל ממש!!! אתם חייבים לישמוע בישביל להבין...
וואקל גברי,קטע יחסית רגוע באלבום...דווקא אחלה וואקל אין לי תלונות, כם הקטע הוא עשה לי משהו לא יודע באמת אחלה קטע.
Galaxia
אחחחח סיגנון פרי הישן!
מלודיה כזה מזכיר את הימים של פעם.סטרינגים סוחפים ...אין מה להגיד קטע מעולה.
Beautiful
עוד קצת סיגנון פרי החדש..אבל פה יש נגיעות מהפרי הישן גם!
יש פה וואקל כזה של בחורה שקשה להבין שזו בחורה חחח אלב מבינים, כי פשוט וואקל ענק...מרגש אפילו הייתי אומר...
זה לא שבקטע יש אלמנטים שהעיפו אותי למיטבח...פשוט קטע נחמד לישמוע ...קיצר קטע שלא אמרתי עליו "בעעע"...גם יש מלודיה חביבה כזאת שמכפרת על הפשטות של הקטע....אהבתי
Possession
עוד מהסיגנון החדש של פרי.
וואקל נשי מעניין ...וואקל עם כוח...וואקל חי כזה ...אהבתי.
ליקראת סוף הקטע ניכנסת מן מלודיה כזו....לא הייתי אומר מלודיה של פעם חח אבל היא זורמת טוב בקטע ונותן אווירה טובה.קטע בינוני + באלבום.
On My Mind
קטע רגוע.ווקאל נשי לאורך הקטע.
זה יותר קטע ברייקי כזה ...כזה סביר לא הכי אהבתי. גם אין ממש על מה לדבר בו.
Down On Love
וואקל נשי. אני רואה פרי חרש על החורות במהלך ההכנה של האלבום. דווקא הקטע הזה איכזב אותי מבחינת הוואקל.הוא לא מרגש מספיק...כאילו זו איזה זונה מיפו שהוא שילם לה 20 שקל שתשיר לו.
אולי אם הוואקל היה אחר הקטע היה נישמע שונה לגמרי.
Forever
באס טק האוס כזה חחח מרגישים את הסיגנון החדש לגמרי. קטע שמעלה חיוך,הוא שמח כזה עם אלמנטים מעניינים וצלילים שמחים.
כמובן וואקל נשי חחח....קטע סבבה לא הוביל למשהו רציני אין מלודיה מעיפה אבל בסדר אני סולח לך פרי.
Watch Out
קטע שאיכזב אותי.לא אהבתי אותו, פרי ניסחף עם הסיגנון החדש שלו....יש פה כמה דברים יפים אבל זה נישמע כמו בלגאן אחד גדול. לא יודע לא היתלהבתי.
Junk
קטע קצר עם וואקל גברי.כשמו הוא די ג'אנק...לא יודע נישמע כמו שיר היפ הופ עם שילוב של מלודיה מהקטע TIME אם אני לא טועה חחח משהו מוזר לגמרי...לא יודע ככה זה כשאין מה לידחוף לאלבום...
Cubikated
בום! טראח! קטע אפל !
אלמנטים מוזרים חח ביכלל כל הקטע טירוף אחד גדול! צריך ליכתוב עליו אזהרה "לישמוע את הקטע רק בזמן שאתה נימצא תחת השפעה של פיטריות הזיה"...קטע חולני חחח אבל בסדר גם על זה סלחתי...
Freefaling
קטע רגוע שילוב של צ'ילאאוט וברייקביט כזה...משהו מעניין אווירה מעולה. וואלה פה פרי דווקא שיחק אותה אני אהבתי את הקטע הזה.
ועכשיו...
הקטע הכי שווה באלבום:
I Love You
פרי הישןןןןןןןןןןןן ועוד באיזה קטעעעעעעעעעעעע איזה מלודיהההההההה אהההההההההה
ללא ספק הקטע הכי טוב באלבום,מלודיה מרגשת,הכל כמו שצריך!
ferry i love you
זהו צריכים לסיים...אני יגיד ככה...האלבום סבבה יש כמה נפילות אבל הרוב בסדר גמור
יום טוב |
|
|
| DjChook |
רק אני קורא
LEF
וחושב על בירה :) |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by DjChook
רק אני קורא
LEF
וחושב על בירה :) |
הבט בתגובה של אלכס |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by DjChook
LOL |
צעיר |
|
|
| YO-I |
איזה אלבום מאכזב, אני לא מאמין שפרי קורסטן הלך עם ההייפ של האלקטרו ועשה קומבינציה של אלקטרו וקלאב טראנס
איפה פרי הישן והטוב, ציפיתי להרבה יותר ממנו, אני חושב שבמקום להשתבח עם השנים היוצרים שפעם כל כך אהבנו אותם מתקלקלים
אולי הרמיקסים ישפרו קצת את האלבום ובכל זאת נקודת אור אחת באלבום הזה
I LOVE YOU
פשוט קטע מדהים שחבל שאין עוד כמוהו |
|
|
|
|