return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
iriver h320
View this Thread in Original format
Segev
טוב אני לא מצליח למצוא את הטרד הישן אז פתחתי את זה
מישהו יודע איזה שהיא דרך להעביר רשימת שירים לנגן כמו שיש לאיפוד דרך ה
itunes
שעושים רשימה ואז זה פשוט מעביר הכל יחד
במקום לעבוד בין כל התיקיות במחשב ולהתחיל לגרור אחד אחד לאיריבר?
omergunr
:@
ואי אני גם מחפש משהו כזה.. רק לפלאפון
:confused:
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
:@
ואי אני גם מחפש משהו כזה.. רק לפלאפון
:confused:


motrola 398 :D
DjChook
תוריד את ה
Windows media player 11 Beta

הוא יעשה את העבודה
Segev
bump*
יש אולי דרך לעקוף את האימות מקוריות של מיקרוסופט
תראה מה זה רושם לי שאני מנסה להתקין את זה

http://planet.nana.co.il/szls/untitled.JPG
DjChook
Half Life...
FlashGet
mIrc....

לא הגיע הזמן להתבגר? ;)
Segev
יש לי קלאב לנהל אשמתי?!
אני מבין אבל שאין לך מושג אז מה לעשות?
omergunr
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תתבגר כבר!!!!!!:D
G.S
לי יש h10
אז אני משתמש בתוכנה מיוחדת של אייריבר:
iriver plus
אני לא בטוח אם היא עובדת עם
h320
אבל בעיקרון המדייה פלייר גם מתאים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement