|
iriver h320
|
View this Thread in Original format
| Segev |
טוב אני לא מצליח למצוא את הטרד הישן אז פתחתי את זה
מישהו יודע איזה שהיא דרך להעביר רשימת שירים לנגן כמו שיש לאיפוד דרך ה
itunes
שעושים רשימה ואז זה פשוט מעביר הכל יחד
במקום לעבוד בין כל התיקיות במחשב ולהתחיל לגרור אחד אחד לאיריבר? |
|
|
| omergunr |
:@
ואי אני גם מחפש משהו כזה.. רק לפלאפון
:confused: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
:@
ואי אני גם מחפש משהו כזה.. רק לפלאפון
:confused: |
motrola 398 :D |
|
|
| DjChook |
תוריד את ה
Windows media player 11 Beta
הוא יעשה את העבודה |
|
|
| DjChook |
Half Life...
FlashGet
mIrc....
לא הגיע הזמן להתבגר? ;) |
|
|
| Segev |
יש לי קלאב לנהל אשמתי?!
אני מבין אבל שאין לך מושג אז מה לעשות? |
|
|
| omergunr |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תתבגר כבר!!!!!!:D |
|
|
| G.S |
לי יש h10
אז אני משתמש בתוכנה מיוחדת של אייריבר:
iriver plus
אני לא בטוח אם היא עובדת עם
h320
אבל בעיקרון המדייה פלייר גם מתאים |
|
|
|
|