|
CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Ik vind Carnaval ook niet echt wat ofzo...
Van die volwassen mongolen die 1x in het jaar 3 dagen losgaan.
Kijk, als jongeren flink carnaval gaan vieren, dat begrijp ik nog. Maar die ouwe lui, dat ziet er toch niet uit??? Als ze zouden willen zouden ze meer dan die 3 dagen feest kunnen vieren.
Of vallen ze dan uit elkaar van ellende??
Ik vind die 'Prins Carnaval' enzo ook maar een trieste vertoning... en al die mongole pronkzittingen met van die lui die allemaal gemaakt leuk doen... Tsss...
Motto: Feesten kan je het HELE lang door!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Gemini |
Ut is weer vastenavend (voor de niet-Bergenaren: carnaval :p )
Allemaal lekker feesten?? En niet te weinig drinken he, das slecht voor je :stongue:
Iemand weleens in meerdere steden wezen carnavallen, waar is het het gezelligst???
Eindhoven en Den Bosch schijnen heel gezellig te zijn, wie weet daar meer van?;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Gemini
Ut is weer vastenavend (voor de niet-Bergenaren: carnaval :p )
Allemaal lekker feesten?? En niet te weinig drinken he, das slecht voor je :stongue:
Iemand weleens in meerdere steden wezen carnavallen, waar is het het gezelligst???
Eindhoven en Den Bosch schijnen heel gezellig te zijn, wie weet daar meer van?;) |
Er was al een thread over carnaval, dus misschien kan je beter daar ff kijken
De carnaval thread van Blik |
|
|
| Henkie_henk |
en het mergen is weer gelukt :)
Carnaval hoeft idd voor mij ook niet zo ik sta elke zaterdag toch al in de apres ski hut bier over me kleren te gooiien |
|
|
| basvh |
| carnaval roelleeert gewoon, kleine blonde mariandol lalalallla, lekker zat, fok iedereen die carnval haat. wwooeoeoeoe |
|
|
| -=WVG=- |
Poeh Poeh, het was me het avondje wel weer...
Een keertje slapen is ook niet verkeerd dus...
Welterusten :rolleyes: |
|
|
| Blik |
De reden waarom ik die post verwijderd heb was omdat de vorige thread over carnaval meteen verneukt werd door woorden zoals: "mongole volwassenen, etc.... en de grootste onzin is wel die lamlendige post van petrus, mij een beetje gaan vertellen dat ik geen thread over carnaval mag posten omdat het een tranceforum is, zal ik voortaan alles wat niet over TRANCE gaat ook maar verwijderen??
trieste vertoning.....
maar goed, gister weer flink uit mijn dakkie gegaan, was wel zwaar moe gister |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Blik
De reden waarom ik die post verwijderd heb was omdat de vorige thread over carnaval meteen verneukt werd door woorden zoals: "mongole volwassenen, etc.... en de grootste onzin is wel die lamlendige post van petrus, mij een beetje gaan vertellen dat ik geen thread over carnaval mag posten omdat het een tranceforum is, zal ik voortaan alles wat niet over TRANCE gaat ook maar verwijderen??
trieste vertoning.....
maar goed, gister weer flink uit mijn dakkie gegaan, was wel zwaar moe gister |
Sja, ging wel ff ver hè. Maar mijn afkeer van carnaval is nu eenmaal erg groot :D |
|
|
| Donna |
| *PUKE ON CARNAVAL* nothing more,nothing less,thats all |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Donna
*PUKE ON CARNAVAL* |
*puke after carnaval* is t toch meestal ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
*puke after carnaval* is t toch meestal ;) |
bij mij nog niet voorgekomen in ieder geval :D
ik vond dat liedje over dat jassen verslijten wel erg toepasselijk :D gister maar weer een nieuwe jas mee naar huis genomen (plus een sjaal) |
|
|
| basvh |
ah gister ff wat turken en bosschenaren geschopt, jaja moeten ze maar geen ruzie zoeken. ja we stonden met 100 man hehe . was ook wel grappig komt er een wijf met flying kick aanvliegen richting een maat van me, douw ik haar kei hard weg, zegt ze kan je wel tegen een meisje, hallooooo wie komt hier als een gek invliegen.
een gast van ons pakte een bosschenaar ze lagen op de grond te matten. iedereen op die bosschenaar in schuppen. gast helemaal onder het bloed, die heeft zijn lesje wel geleerd |
|
|
|
|