|
sp 2k6 problemer :(
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
| quote: |
Summerparade 2006
For å bare ta en ting først; Summerparade 2006 er ikke, og har aldri vært avlyst. Har merket en rekke henvendelser den siste uken etter vår forrige pressemelding som ble mottatt litt feil.
Den fulle meningen med vår forrige pressemelding var kun å informere om problemene rundt årets parade-feiring slik at dere alle ville få et innblikk i hva som kunne skje videre. Men også da å informere at den muligens kunne bli avlyst.
Vi valgte å sette en frist hvor vi skulle avgjøre hvorvidt det var mulig å gjennomføre et slikt arrangement i år. Denne fristen landet på Torsdag 25.Mai.
Styremøte 25.05.2006
Deltagere: Luis Frantzen og Stian Hubener
Etter diverse problemer med Oslo kommune og sponsorer; som nevnt i forrige pressemelding, ser vi ingen annen mulighet enn å skrinlegge utendørsfesten med hovedscene og det tilhørende etter selve paraden. Selve Summerparade som en parade fra A til B, sammen med Summerparade ClubWeekend, vil bestå. Dette er kun hvis Politiet ønsker å fortsette sitt samarbeid på dette planet. Møter med politiet vil bli holdt så fort det lar seg gjøres.
Vi har nå sett oss lei av å bli forbigått av Oslo kommunes såkalte arbeid for å fremme og støtte de kulturelle begivenhetene i hovedstaden, og lar nå denne paraden bli den siste som går igjennom Oslos hovedgater, med mindre kultur og byfornyelsesetaten i Oslo selv arbeider frem et samarbeid med oss frem mot år 2007. Arbeidet fremover mot 2007 er også allerede påbegynt og vi vil avsløre detaljer rundt dette i Juli/August måned. Store forandringer er i vente...
Mvh. Summerparade
v/ Stian Hubener - PR
|
kjipern :(
bra det blir noe ihvertfall da :D
bare synd jeg tror jeg er i sveits da... pssshhh ings grill&bestikk-kompaniet som skal ut på tur hele tiden og briefe med at de kan spille instrumenter og slenge på geværer :P |
|
|
| DJ AL-X |
Eller dere burde gjøre som på musikkens dag. Jeg syns det er mye mer chill (og ikke minst lettere) å være på ett sted, enn å presse seg opp Carl Johan. Kontraskjæret i år (3 juni) slo de fleste paradene jeg har vært på.. Satt der å grilla og pilsa. Bedre å danse der og.. Superchill !!
 |
|
|
| Sand Leaper |
Luis og gjengen hadde prøvd å få Kontraskjæret også, men kommunen sa nei der og. Faktisk har kommunen ettersigende sagt nei eller lagt opp det ene problemet etter det andre uansett hvor de har prøvd seg. 
off topic: mulig at jeg ser deg på Omid på lørdag, Al-X? |
|
|
|
|