|
[03-06-2006] Free your mind festival - Arnhem
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
Gaan er nog mensen hier heen?? Ik ga sowieso, echt wel dikke line up :eyes:
Line-up
Rockit / Planet rose 1
Bart Skils
Joris Voorn
Marco Bailey
Marco V
Michel de Hey
Oscar Mulero
Pure
Remy
Steve Rachmad
Vince Watson
Republic of MTV 2
André Galluzzi
Anthony Rother
Benny Rodrigues
Carlos Valdes
Darko Esser
Derrick May
Johannes Heil
Juan Sanchez
Nuno dos Santos
Paul Kalkbrenner
True house music 3
Brian S
Erick E
Gregor Salto
Matt Styles
Norman Soares
Ricky Rivaro
Roog
Sandeep
Sellout sessions 4
16 Bit Lolita's
Benjamin Bates
Don Diablo
Jesse Voorn
Laidback Luke
Radio Slave
Stanton Warriors
MC: Jawat
Mono 5
Aron Friedman
Boris Werner
Dominik Eulberg
Heartthrob
Jackmate
Karotte
Lauhaus
Matthias Tanzmann
Pitto
Sander Baan
Vip 6
Benden
Gus Falcon
Luuk Kielen
Patrix
Robbie303
|
|
|
| Zand|Man |
| Ik was liever hierheen gaan als naar de ISOS 5 release party, maar ik ga met t vrouwtje en die gaat toch liever naar tijs :conf: |
|
|
| HBtje |
Vorig jaar was het een top feest!
In het begin nog btje regen, maar in de loop van de dag... o M G schitterend weer gehad, en wat een sfeer...
En heerlijke moeziek :D
en Michel was een vette afsluiter...
Maar dit jaar ben ik er helaas niet bij, verhuisd, en te ver weg nu.
*mompelt iets van OV st.kaart en weekend enzo* |
|
|
| Siesta |
| en je rijdt wel 2 x voor een 2 x zo kut feest naar .de? hmm vaag figuur jij :conf: :D |
|
|
| dj_spare |
:D
ik ga en naar Free Your Mind en daarna naar Tiesto :D
oooh eerste pinksterdag lig ik zwaar in coma :o |
|
|
| jp |
Veel plezier. jp gaat naar Pinksterpar-t
:p |
|
|
| franzelare |
gelukkig is het mooi weer gebleven!
ik heb geen echt topsets gehoord, een paar dingen die me zelfs tegen vielen zoals galuzzi
maar al met al heb ik me ook dit jaar weer heerlijk vermaakt! |
|
|
| TranceFool |
| Topfeest! :cool: |
|
|
| Siesta |
| Vond het tegenvallen, ik ga liever weer naar een feestje in een club ofzo, veel te veel festivaltouristen hier:o |
|
|
|
|