return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
[03-06-2006] Free your mind festival - Arnhem
View this Thread in Original format
Siesta
Gaan er nog mensen hier heen?? Ik ga sowieso, echt wel dikke line up :eyes:

Line-up


Rockit / Planet rose 1

Bart Skils
Joris Voorn
Marco Bailey
Marco V
Michel de Hey
Oscar Mulero
Pure
Remy
Steve Rachmad
Vince Watson


Republic of MTV 2

André Galluzzi
Anthony Rother
Benny Rodrigues
Carlos Valdes
Darko Esser
Derrick May
Johannes Heil
Juan Sanchez
Nuno dos Santos
Paul Kalkbrenner


True house music 3

Brian S
Erick E
Gregor Salto
Matt Styles
Norman Soares
Ricky Rivaro
Roog
Sandeep


Sellout sessions 4

16 Bit Lolita's
Benjamin Bates
Don Diablo
Jesse Voorn
Laidback Luke
Radio Slave
Stanton Warriors
MC: Jawat


Mono 5

Aron Friedman
Boris Werner
Dominik Eulberg
Heartthrob
Jackmate
Karotte
Lauhaus
Matthias Tanzmann
Pitto
Sander Baan


Vip 6

Benden
Gus Falcon
Luuk Kielen
Patrix
Robbie303
Zand|Man
Ik was liever hierheen gaan als naar de ISOS 5 release party, maar ik ga met t vrouwtje en die gaat toch liever naar tijs :conf:
HBtje
Vorig jaar was het een top feest!

In het begin nog btje regen, maar in de loop van de dag... o M G schitterend weer gehad, en wat een sfeer...

En heerlijke moeziek :D

en Michel was een vette afsluiter...


Maar dit jaar ben ik er helaas niet bij, verhuisd, en te ver weg nu.














*mompelt iets van OV st.kaart en weekend enzo*
Siesta
en je rijdt wel 2 x voor een 2 x zo kut feest naar .de? hmm vaag figuur jij :conf: :D
dj_spare
:D

ik ga en naar Free Your Mind en daarna naar Tiesto :D

oooh eerste pinksterdag lig ik zwaar in coma :o
jp
Veel plezier. jp gaat naar Pinksterpar-t

:p
franzelare
gelukkig is het mooi weer gebleven!

ik heb geen echt topsets gehoord, een paar dingen die me zelfs tegen vielen zoals galuzzi

maar al met al heb ik me ook dit jaar weer heerlijk vermaakt!
TranceFool
Topfeest! :cool:
Siesta
Vond het tegenvallen, ik ga liever weer naar een feestje in een club ofzo, veel te veel festivaltouristen hier:o
dj_spare
superfeest! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement