|
Hvem skal til sensation white ? Hvor skal dere bo ?
|
View this Thread in Original format
| Kjetil |
| Vi er 3 stk som skal til Sensation White 1.juli, og lurte på om det er flere som skal og hvilket hotell dere skal bo på ? Må jo få årna skikkelig vors vettu... |
|
|
| theck1 |
Vi er en gjeng fra drammen som skal nedover. Vi har ikke fått bestillt noe enda. Kikker etter billige fly billetter.
Har du noe å anbefale?? :happy2:
mvh
theck1 |
|
|
| Locazor |
Vi skal bo på Victoria Hotel på Damrak. Midt i sentrum med genial beliggenhet er hvertfall min mening. Men det er et stykke unna Amsterdam ArenA.
Har forøvring en Sensation-billett til overs. La den ut på eBay i dag.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....item=6634305166
Sjekk URL over hvis du er interessert. Til de som ikke har vært der før, så vil jeg bare si: Vær klar for det kuleste partyet du noensinne kommer til å være på! :D |
|
|
| theck1 |
Høres bra ut :) Gleder meg som en unge!
Jeg bestillte 3 billetter for mye jeg også, fikk ikke bekreftelse på den ene bestillinga når det stod på som værst.
Hvilket flyselskap flyr dere med nedover? Vet du om noen billige?
mvh
theck1 |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by theck1
Høres bra ut :) Gleder meg som en unge!
Jeg bestillte 3 billetter for mye jeg også, fikk ikke bekreftelse på den ene bestillinga når det stod på som værst.
Hvilket flyselskap flyr dere med nedover? Vet du om noen billige?
mvh
theck1 |
Nå bestilte jeg de flybillettene i mars, så jeg regner med at det er litt dyrere nå, men betalte ca. 1350,- fra Sandefjord Torp til Schiphol. Nå ligger det vel hakket dyrere tipper jeg, men fra østlandet så kan man jo kjøre fra både Torp og Gardermoen. |
|
|
| Kjetil |
Vi skal fly med KLM, bo på et hotell som heter hotel piet hein..
Noen som hadde en billett til overs ? Kanskje jeg kan kjøpe en ? Har en kompis som vil være med men vet ikke om han har råd men hvis noen har en billett kan dere sende en mail på :
[email protected]
Takker |
|
|
|
|