return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 
Många nya har jag sett.... (pg. 4)
View this Thread in Original format
mindshooter
Reveal har rätt :) Vi var många som var involverade i detta jag tog mig bara tiden att PMa swamper om det hela och såg till att nånting hände... :)

Mkt glad är jag för att detta gick igenom iaf!!
x-dream
quote:
Originally posted by reveal

nope, det var Aendy, med tråden "Svärje"

Okej fel av mig jag ger mig....:D :D :D
fruktsoppa
quote:
Originally posted by reveal

var väl iofs inte mindshooter själv :rolleyes:

var ju x-dream, steveTranz4ever, Aendy, reveal, Gaby och mindshooter :)

hrum.. jag var också en av dom som hängde här.. endast för att swamper ville att det skulle vara minst 10 aktiva svenskar, innan vi fick en egen sektion..
Dj_Activated
Jag har funnits här ett tag, men jag skrev inte så mkt i forumen förut men nu har det blivit ändring på det :D

//DJ_A
Vizay
känns bra å veta att ni bryr er om oss så mycket så att ni fixade detta iaf :cool: :D
King of Clubs
Helvete vilken aktivitet det är här nuförtiden... Bara dom senaste dagarna har svenska forumet blivit proppfullt... alltså inte fullt som något negativt, utan tvärtom :)...hehe.... Nu kan vi ta upp kampen med dom andra forumen igen.. Blev ju omkörda av England för ett ganska bra tag sen och Israelerna är lååångt borta...

Detta är ingen uppmaning till spam om nån får för sej nåt sånt...
fruktsoppa
quote:
Originally posted by King of Clubs

öhh, det är lugnt.. vi har inte hört nåt om nån uppmaning till spam.. vi gillar bara att posta onödiga inlägg hela tiden.. för skoj skull, inget annat..
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by fruktsoppa

öhh, det är lugnt.. vi har inte hört nåt om nån uppmaning till spam.. vi gillar bara att posta onödiga inlägg hela tiden.. för skoj skull, inget annat..
Å de vet vi ju vem som är bäst på ;) :D

quote:
Originally posted by King of Clubs
Helvete vilken aktivitet det är här nuförtiden... Bara dom senaste dagarna har svenska forumet blivit proppfullt... alltså inte fullt som något negativt, utan tvärtom :)...hehe.... Nu kan vi ta upp kampen med dom andra forumen igen.. Blev ju omkörda av England för ett ganska bra tag sen och Israelerna är lååångt borta...

Jag tror iof vi kommer gå om Israel pga att dom har en del problem ni vet...
Nu handlar det ju iof inte om att ha mest poster och det vet jag att ni vet med... hängde ni me... :):)

Jag kommer vid sånna här tillfällen när det går bra att tänka på reklamen (minns inte för vad) där ett gäng vänner sitter och har det skit trevligt när en säger spontant ut, "vad trevligt vi har det nu" och det trevliga bara dör...

Men men... Det ser bra ut här :)
fruktsoppa
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Å de vet vi ju vem som är bäst på ;) :D

tar självklart det där som en komplimang:)
mindshooter
Japp det är helt sjukt...man kan lägga några inlägg och komma in efter en kvart så har folk svarat.... Härligt :) Snickers

x-dream
quote:
Originally posted by mindshooter
Japp det är helt sjukt...man kan lägga några inlägg och komma in efter en kvart så har folk svarat.... Härligt :) Snickers

Det är ju det som är trevligt med våran lilla grupp vi har.....Om man jämför med dom andra ländernas mängder folk....
Gaby
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
hehe tvär gammal tråd! Hehe vad fan sa jag?? Lät ju som en total idiot?!
Gaby, jag ber om ursäkt:)

Det e lugnt ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement