|
ILTA & TOUCH presents: Summer Cruise Party (22-25.06.06)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

ILTA AGENCY
וסוכנות הדוגמניות
TOUCH
מציגים:
!!! SUMMER CRUISE PARTY !!!
הפלגת הקיץ לשנת 2006 מעיר האורות חיפה לריביירה הטורקית !
4 ימים
של הפלגה על אוניית הפאר
IRIS מבית מנו-ספנות,
יום חמישי עד ראשון
22,23,24,25.06.2006
עם מסיבות, דוגמניות ודוגמנים, מסיבת חוף ועוד פינוקים
:D
האונייה כוללת:
• 5 ארוחות גורמא ביום!
• 3 בריכות שחייה + ג'קוזי + סאונה.
• קזינו.
• מועדון פיאנו בר גלקסי.
• מועדון דיסקוטק Diamond Disco Bar.
• 3 סיפוני שיזוף.
• מסעדה וחדר אוכל.
• מועדון ST Tropez.
• מועדון Palace.
• בר בריכה.
• חדר כושר וספורט.
• מקרן סרטים וטלויזיה.
• 2 חנויות דיוטי-פרי.
• מספרה.
• מכבסה.
• מרפאה.
• 225 חדרים.
• 650 נוסעים.
• אורך הספינה - 138 מטר.
• משקל הספינה - 12,811 טון.
• ועוד...
::: LINE-UP :::
ALEX ELLENGER
רזידינט מועדון ה-
EDEN באיביזה!

BLACK-DRAGON
ILTA-AGENCY

EROSIVE
ILTA-AGENCY

VOID
CHEMICAL CREW

ALON HOFMAN (99ESC Radio)
OMRI SILVER (175 FM Radio Haifa)
MAXIMIZER
:גילאים:
22+
:מחירים:
299$
לאדם בחדר של 3-4 אנשים.
349$
לאדם בחדר גדול של 3-4 אנשים.
319$
לאדם בחדר של זוג.
369$
לאדם בחדר גדול של זוג.
:להזמנות:
גיל - 0526403054
אלי - 0547521061
:אתר ההפלגה:
Summer-Cruise-Party.ILTA-Agency.com
:crazy: |
|
|
| cluBBer |
נשמע ונראה משהו טוב
לא אמור להיות עוד
DJ
מחול ?
אנחנו דורשים יותר חולניקים:toothless |
|
|
| Glenn-Holmes |
שיהיה לכם בהצלחה גיל אבל אני באופן אישי חושב שהליין אפ לא מספיק נותן במה טובה לסגנונות שחשבתי שאילטה אמורה לקדם...יש את אלי וצח
את הבחור מ-99 יצא לי לשמוע ולא אהבתי מצטער
ולגבי הבחור מאיביזה שם שלי ולרבים הוא כלל לא מוכר ואנחנו עוד אלה שפחות או יותר בעניינים - מקווה שתפתיעו בשם נוסף בכל אופן כך או כך התקציב לא יאפשר לי להצטרף אז שיהיה בהצלחה |
|
|
| YoraY |
| וואי הכל כל כך יפה הלוואי וילך לכם! |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שיהיה לכם בהצלחה גיל אבל אני באופן אישי חושב שהליין אפ לא מספיק נותן במה טובה לסגנונות שחשבתי שאילטה אמורה לקדם...יש את אלי וצח
את הבחור מ-99 יצא לי לשמוע ולא אהבתי מצטער
ולגבי הבחור מאיביזה שם שלי ולרבים הוא כלל לא מוכר ואנחנו עוד אלה שפחות או יותר בעניינים - מקווה שתפתיעו בשם נוסף בכל אופן כך או כך התקציב לא יאפשר לי להצטרף אז שיהיה בהצלחה |
אילן אני לא חושב שאתה מבין מה כרוך בהפלגה..אתה לא יכול להוציא הפלגה רק בשביל לתת במה לסגנונות מסויימים או לדיג'ייז מסויימים.
אל תשכח שאתה חייב למלא אונייה ואתה צריך למשוך קהל.
ולגבי הרזידנט של איביזה אז אולי הוא לא מוכר אבל הוא הולך להגיע לארץ עוד כמה פעמים ואתה כבר תכיר...
תתפלא יש עוד מלא דיג'ייז שאתה לא מכיר גם אם אתה נמצא בעסק :)
בקיצור ההפלגה היא בעצם חופשת מסיבות שכזו לריביירה הטורקית.
המוזיקה נוגעת כמעט בכל תחום שיש
מי שירצה להגיע מפה אז בכיף יהיה נחמד לראות על ההפלגה.
שבוע טוב.
נ.ב - הדיג'יי אלכס אלנגר הוא כלול בתוך הפקה בשם
EDEN WORLD TOUR
מה שאומר שגם תפאורת המועדון תתפרס על האוניה ובחלקה המרכזי של המסיבה.
ההפקה ועוד הופעת הדוגמניות יחד הולך להיות בהחלט משהו מגניב. |
|
|
| Terlah |
| אליהו ידידי שיהיה המון בהצלחה עם הפלגה אם היה לי מספיק כסף גם לזה וגם לדאנס ואלי הייתי מגיע...תשמור על עצמך ידידי כי עוד חודש וחצי אנחנו טסים(שוב...)לדבר האמיתי!0 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אילן אני לא חושב שאתה מבין מה כרוך בהפלגה..אתה לא יכול להוציא הפלגה רק בשביל לתת במה לסגנונות מסויימים או לדיג'ייז מסויימים.
אל תשכח שאתה חייב למלא אונייה ואתה צריך למשוך קהל.
ולגבי הרזידנט של איביזה אז אולי הוא לא מוכר אבל הוא הולך להגיע לארץ עוד כמה פעמים ואתה כבר תכיר...
תתפלא יש עוד מלא דיג'ייז שאתה לא מכיר גם אם אתה נמצא בעסק :)
|
אני מבין את הכל ועדיין בלי להיות קשור להפקה ולדעת מה המחירים של כל די גיי אני חושב שהשם הוא לא אטרקטיבי מספיק בשביל הפקה שעדיין אין לה שם וקהל משלה - ובהנחה שהוא עלה לכם לא מעט כסף אולי יש שמות אחרים שיכלו למשוך יותר אנשים.
אני באמת מאחל לכם בהצלחה ומקווה שאני טועה |
|
|
| Meltdown |
| אלי, אני בכל אופן לא אוכל להגיע בגלל הלימודים, אבל אם כבר מדברים על האומנים שיהיו בהפלגה, לא דובר על להביא להפלגה את דארן טייט או את מישה האסלוט? |
|
|
|
|