return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Nederlanders en Jungle/Drum&Bass... (pg. 2)
View this Thread in Original format
websley
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Vage idd die drum 'n' bass. Ikzelf trek het zelf alleen maar als ik in een wide-open mood ben maar de massa kent het niet. De mensen die het wel kennen zitten vaak in de altoscene als ik zo in Enschede keek. Maar dan heb je het ook vaak over fulltime blowers zeg maar :D .

Das grappig, want de meeste altos die ik ken haten die ... Het houdt al vaak op bij metal en (cyber)gothic:(
eieregooie
Hier in Delft is er eigenlijk best een breed draagvlak voor D&B volgens mij, echter de enige tent waar het ook weleens gedraaid wordt is wel een alternatieve tent.
Chicane
Erg zenuwachtige muziek, alsof de producer en dj niet weet waar hij heen wilt. Bovendien lijkt het of de beats in alle nummers hetzelfde klinken, maar dat is mijn (kortzichtige) mening. Niet mijn ding, maar zal best wel een van de pure muziekstromingen zijn die nog niet aangestast is door commercie en die lekker underground blijft.
Djeebie
Ik ben absoluut geen D&B liefhebber, maar Roni Size vind ik zeker nog wel te pruimen. M'n huisgenoot heeft een hele tijd Return To V van hem gedraaid en die vind ik best vet.

Twee jaar geleden ook nog een stukje Aphrodite meegepakt op Lowlands, maar ik had het na een kwartier toch echt wel gehad.
websley
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik ben absoluut geen D&B liefhebber, maar Roni Size vind ik zeker nog wel te pruimen. M'n huisgenoot heeft een hele tijd Return To V van hem gedraaid en die vind ik best vet.

Twee jaar geleden ook nog een stukje Aphrodite meegepakt op Lowlands, maar ik had het na een kwartier toch echt wel gehad.

Ja, maar Aphrodite gaat ook erg snel vervelen hoor. Ik heb het eigenlijk meer met Neurofunk/Trancestep-gerichte stijlen, maar ik denk niet dat die hier een kans krijgen in Nederland.
eieregooie
Vroeger (jaja) was Aphrodite teh bomb :eyes:
Lynxx
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Vage idd die drum 'n' bass. Ikzelf trek het zelf alleen maar als ik in een wide-open mood ben maar de massa kent het niet. De mensen die het wel kennen zitten vaak in de altoscene als ik zo in Enschede keek. Maar dan heb je het ook vaak over fulltime blowers zeg maar :D .

Waar ik dus tussen woonde:tongue2
basd
Heb me hier en daar in Enschede en Hengelo inderdaad ook nog wel goed vermaakt op een avondje D&B.

Die Atmospheric D&B mix CD's zijn ook wel lekker relaxed om te luisteren, niet heel spannend allemaal maar goeie achtergrondmuziek.
@win
quote:
Originally posted by basvh
Die dj philippo die voor prodigy staat op dance valley schijnt ook een soort DNB te draaien.

Nee man, das een breaks dj. Dat is veel vetter dan D&B, dus allemaal van die plump djs/adam freeland/stanton warriors !
websley
quote:
Originally posted by @win
Nee man, das een breaks dj. Dat is veel vetter dan D&B, dus allemaal van die plump djs/adam freeland/stanton warriors !

Beter in de zin van "makkelijker aan te horen" jah:p

Jungle is altijd inventiever geweest dan al die oneindig eentonige breaks :o

@win
quote:
Originally posted by websley
Beter in de zin van "makkelijker aan te horen" jah:p

Jungle is altijd inventiever geweest dan al die oneindig eentonige breaks :o

Op die breaks kun je tenminste nog normaal dansen, van d&b raak je binnen een uur het Noorden kwijt, laat staat dat je klaar bent voor het gesticht na zo'n avond doortollen :toothless :p
websley
quote:
Originally posted by @win
Op die breaks kun je tenminste nog normaal dansen, van d&b raak je binnen een uur het Noorden kwijt, laat staat dat je klaar bent voor het gesticht na zo'n avond doortollen :toothless :p

Moet je voorstellen als ze jou een avondje aan de drill 'n bass van Squarepusher blootstellen, dat is vaak nog een graadje erger qua gekte!:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement