return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Meer geweld op straat en dus ook met uitgaan?
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Okay okay zouden we er ook nog wat tegen kunnen doen??

Ik zou het namelijk wel weer lekker vinden om niet steeds gevechten en agressie uit de weg te moeten gaan en af en toe dan een confrontatie. Dat hoeft voor mij allemaal niet echt.

En nee ik ben niet zon geitenwollesokkendebiel a la groenlinks...
Blik
asociale gasten nie meer binnen laten, meer politie, camera's, alles moet verbeterd worden, kvind het wel een kutregel dat je alleen maar sterke drank mag drinken als je 18 bent, das voor een 16jarige zoals ik klote
Sandman
Je kan wel meer politie wegzetten... maarja als die geen f*ck doen, dan houdt het snel op.
Nee, de politie moet meer in actie komen. Ik vind dat de politie een beetje watjes image heeft gekregen. Ze zijn wel tollerant. Dat is wel goed natuurlijk :) af en toe. Maar kom op zeg.. in breda staan ze lekker met elkaar te kletsen als de cafe's dichtgaan. Lekker op 1 kluitje. Daar heb je wat aan. Laat ze maar een wat actie ondernemen, dan worden die donut-buikjes ook eens weggetraind. En dwingen ze wat meer respect af.
TranceFool
Je kan er niks tegen doen. De politie begint toch niks! Er zijn altijd groepen die blijven komen alleen maar om een potje te vechten, als jij lekker uit je dak staat te gaan en per ongeluk iemand aanstoot ben je de lul. Ik hoop dat ze met hun dronkuh koppen een keer onder de vrachtwagen komen, hehe.

Latuurrzzz.....
eXos
quote:
Originally posted by TranceFool
Je kan er niks tegen doen. De politie begint toch niks! Er zijn altijd groepen die blijven komen alleen maar om een potje te vechten, als jij lekker uit je dak staat te gaan en per ongeluk iemand aanstoot ben je de lul. Ik hoop dat ze met hun dronkuh koppen een keer onder de vrachtwagen komen, hehe.


Helemaal mee eens. Valt in lichte mate iets tegen te doen, maar is niet uit de samenleving te bannen. Zal altijd wel voorkomen.
Henkie_henk
Ja maar toch wordt het wel steeds erger hoor, Je hoort steeds vaker dat mensen of helemaal verrotgetrapt zijn (uiteraard door een grote groep) of in een erger geval helemaal doodgeschopt geslagen of whatever...Dat is toch een slechte zaak man!

De aggressie wordt steeds heviger en wordt gewoon sneller aangewakkerd. Ook wel jammer dat het vaak door een bepaald soort mensen komt die ik liever voor de trein zie liggen.

Maarja... Als er wat moet gebeuren dan zit het niet in het biert 1,50 omhoog te doen om zo minder alcohol verbruik te krijgen en minder geweld. Maar eerder in actievere politie, meer camera's etc etc... maar wanneer dat er nou eens eindelijk komt??
Blik
nooit dus.... kost de overheid teveel centjes, geven het liever uit aan bejaarden en de zorg enzo.....
Mysteric
Volgens mij komt er nu niet ineens meer geweld op straat dan vroeger. Het is na enkele zinloze doden alleen een hot media-item geworden, waardoor elk gevecht (vooral als er jongeren en/of drank bij betrokken zijn/is) uitgebreid in de media komt. Daarom lijkt het alsof er ineens veel meer geweld op straat is dan vroeger. Maar elk beetje geweld is te veel natuurlijk. Helaas zullen er altijd mongolen zijn die je in elkaar willen raggen om niks.
Een oplossing is in ieder geval NIET eerder dicht, of accijnsverhoging op alcohol!Als je dronken wil worden doe je het toch wel. En als de boel vroeg dicht gaat blijft iedereen toch in de stad hangen = meer overlast en meer kans op geweld. Die politiek snapt er de ballen van.
djiwan
quote:
Originally posted by Mysteric
Volgens mij komt er nu niet ineens meer geweld op straat dan vroeger. Het is na enkele zinloze doden alleen een hot media-item geworden, waardoor elk gevecht (vooral als er jongeren en/of drank bij betrokken zijn/is) uitgebreid in de media komt. Daarom lijkt het alsof er ineens veel meer geweld op straat is dan vroeger. Maar elk beetje geweld is te veel natuurlijk. Helaas zullen er altijd mongolen zijn die je in elkaar willen raggen om niks.
Een oplossing is in ieder geval NIET eerder dicht, of accijnsverhoging op alcohol!Als je dronken wil worden doe je het toch wel. En als de boel vroeg dicht gaat blijft iedereen toch in de stad hangen = meer overlast en meer kans op geweld. Die politiek snapt er de ballen van.


helemaal mee eens, bij ons in sneek valt het dan nog wel mee omdat er gewoon niet echt veel agressie heerst. Geen rellende voetbalsupporters (allemaal hetzelfde in friesland) en er zijn niet superveel buitenlanders ofzo..... ik zeg nu niet dat dat allemaal relschoppers zijn , maar het is algemeen bekend dat die vaak met de locale bevolking botsen wat natuurlijk ook tot relletjes leidt. En als er vechtpartijen zijn is dat vaak onder NUCHTERE jongeren die voor die avond al ruzie hadden ofzo.
Gelukkig zijn de politie zeer tolerant tegen dronken mensen (bij ons dan) scheelt mij ook wat boetes :-)!!!!

Conclusie : actiever blauw en meer respect onder elkaar....



HAVE FUN
Gekhous
ik denk dat het ook te maken heeft met de plaatsen waar je uitgaat...

ik woon aardig in de buurt van Bobs, maar ik ga er NOOIT heen, omdat er een kutsfeer hangt, ik stuiter altijd gewoon naar wat kroegachtige dingen & daar heerst bijna altijd een topsfeer, geen patsertjes die zich moeten bewijzen door A. veel te drinken zonder ertegen te kunnen B. ruzie te zoeken met iedereen die tegen ze aanloopt of aankijkt C. beiden

gewoon lol hebben & elkaar beetje respecteren, dan komt het allemaal wel goed :)


en over actiever blauw & meer blauw op straat: als ik blauw ben ken ik dus ECHT niet meer actief zijn he!! en nog blauwer over straat durf ik dan al helemaal niet meer aan!!

TranceFool
Gruwelijk geweld: In een plaatselijke discotheek bij mij in de buurt had iemand die ik kende ruzie gekregen. Een paar dagen later hebben ze hem met kettingen in elkaar geslagen. Hij wilde wraak nemen en heeft dat in zn eentje gedaan. Hij heeft die gozer zo lang op zn bek geslagen en getrapt dat dit het gevolg was: zware hersenschudding, geen tanden meer, moet kunstgebit, en neus moest door operatie worden rechtgezet. Hij wordt nu waarschijnlijk aangeklaagd voor poging tot doodslag, dus die zien we ook niet meer op school terug, dat wordt wel een tijdje zitten.
Jammer hoor.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by TranceFool
Gruwelijk geweld: In een plaatselijke discotheek bij mij in de buurt had iemand die ik kende ruzie gekregen. Een paar dagen later hebben ze hem met kettingen in elkaar geslagen. Hij wilde wraak nemen en heeft dat in zn eentje gedaan. Hij heeft die gozer zo lang op zn bek geslagen en getrapt dat dit het gevolg was: zware hersenschudding, geen tanden meer, moet kunstgebit, en neus moest door operatie worden rechtgezet. Hij wordt nu waarschijnlijk aangeklaagd voor poging tot doodslag, dus die zien we ook niet meer op school terug, dat wordt wel een tijdje zitten.
Jammer hoor.


Ja das "boontje komt om zijn loontje" he.. mischien ietwat overdreven.. maar dit soort maakt het uitgaan toch STUKKEN MINDER LEUK!

Toch wel weer jammer dat men op den duur nog echt eigen rechtertje moet gaan spelen omdat de politie geen flikker uitvoert.... jammer....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement