|
Nog för att Holland är liberalt...
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| eeh seriöst .. :nervous: |
|
|
| Pykenike |
| we do find it sick aswell btw. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Pykenike
we do find it sick aswell btw. |
I bet everyone does except from the fukkin pedofils... |
|
|
| mjz |
wtf?
nog för att dom har all demokratisk rätt att göra det men sjukt är det ändå... |
|
|
| NooN |
| quote: | | - Vi vill in och ha en röst i parlamentet. Andra politiker pratar bara om oss i negativa termer, som om vi var kriminella, säger Ad van den Berg till nyhetsbyrån Reuters. |
När sen blev inte kriminellt att ha sex med barn? :conf: :mad: |
|
|
| St_Andrew |
| Haha, så jävla sjukt. Hoppas dom inte får så många röster iaf... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Haha, så jävla sjukt. Hoppas dom inte får så många röster iaf... |
Det är garanterat att de får röster. Det finns många sjuka individer i vårt land. Hur som helst tror jag inte att det kommer att räcka för att få en plats i regeringen för att det kräver några tiotusentals röster :p
Det verkar vara en stor publicitetsstunt så att de får pedofili upp i ljuset igen... Förresten det finns en stor förening av pedofiler i Holland som faktiskt har samma namn som jag :mad: :whip: |
|
|
| Gate 42 |
| Baksidan av demokratin ;) |
|
|
| jofawe |
| hoppas det är ett trick för att få alla pedofiler i holland att registrera sig som medlemmar och sen, mitt i natten, kommer pålisen å knackar ner dem ;) |
|
|
|
|