|
בפעם הרביעית
|
View this Thread in Original format
| DJMIKE |
חוזרים בגדול עם עוד מסיבה אלקטרונית בלבד :)
כל הפרטים מופיעים בהזמנה חוץ מהמחיר שהוא 50 ש"ח בלבד
מצפים לראותכם!

 |
|
|
| YoraY |
טוב מייק כמה שאני אוהב אותך אבל עכשיו כבר אין לי ברירה - אני מצדיק את מוש...
בחייט .... תלא רואה שפתחו כבר טרד על זה? בשביל מה עוד אחד |
|
|
| DJMIKE |
| אאממ צודקים אנשים פשוט לא ראיתי שמישהו פרסם את המסיבה שלי לפני :) |
|
|
|
|