return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מאבד את זה...
View this Thread in Original format
yaman
אוקיי אז ככה...

כבר למעלה מכמה חודשיים שיש איזה שהי הרגשה מוזרה שמקננת בי בנוגע למוזיקה שכולנו אוהבים - מוזיקת הטראנס..

קשה לי קצת לתאר את ההרגשה הזאת אז אני יסביר בדוגמא

לכל אחד בחיים יש תחביבים שמתחילים מתי שהו ושנגמרים מתי שהו וזה מתבטא בהמון סוגים..

אם זה באוספים של חפצים והמלאי שנאסף
אם זה בעישון סיגריות
אם זה במשחק כלשהו
אם זה לצפות בתכנית טלוויזיה כלשהי
וכו'..

התחביבים האלה לאט לאט מתחילים ל"הימאס" על אותו בן אדם ואפילו תחל
ירידה כלשהי לגביי אותו תחביב ואף יכולה להיות הימאסות טוטאלית כלפיי זה

אצלי זה מתבטא במוזיקת הטראנס..

חס וחלילה אם אני יגיד שנמאסה עליי המוזיקה הזאת אבל אני רק יכול להגיד שאת הקסם של אותו מוזיקה ואת הכוח שהמוזיקה הזאת משכה אותי אליה הוא נמוך מאוד לעומת הגיל 17 או 18

אני זוכר שהייתי נכנס לפורום הזה כל יום כמה פעמים במו נרקומן שחייב את הסם שלו
פשוט נדהמתי כמה אנשים בישראל יש אותו תחביב חזק כמוני ושאני יכול לחלוק איתם את הידע בשביל להיות מעודכן במוזיקה הזאת
ואם זה בהכרת תקליטנים שונים או דיסקים או כתבות וכו'...

הייתי מוריד טראקים חדשים מהתנור ולא מפסיק לשמוע.. פשוט הייתי נהנה מהיצירות האלה כל הזמן 24 שעות..
הפורום היה מאוד פורה ומוצלח מבחינת טרדים על הטראנס ופוסטים על דיסקים חדשים או מסיבות או משהו אחר

לפני כמה זמן שזה בערך לפני כמה חודשים כמו שאמרתי מיקודם פשוט התחלתי לאבד עניין במוזיקה הזאת

כל טראקים שאני מוריד כבר לא "כל כך" מרגשים אותי כמו פעם.
לתכנית הרדיו המפורסת של ארמין אני כבר כמעט לא מאזין

בקיצור אולי אני יכול לקרוא לזה התרגלות ייתר או שאני התבגרתי או שפשוט מייצתי את העניין הזה כבר..

ואני אומר את זה בלב כבד....

אני בני מאיר כבר לא טראנס אדיקט אמיתי

פשוט "איבדתי את זה" וחס וחלילה אני לא מאשים אנשים מהפורם כאן או מהפורום הכללי

אני נורא מצטער שזה מה שקרה לי
coby
אצלי זה קרה לפני שנה ככה

ועוד הרבה אנשים בפורום הכללי מרגישים אותו דבר אי אפשר לפספס שם כל כמה ימים טרד
Trance is dead

לדעתי זה לא משהו אצלך ולא משהו שקורה לכל אחד בכל דבר זה באמת המוסיקה
הספציפית הזאת שהתדרדרה :\

אם תרוצה לנתח אתזה יש כאלה שאומרים :

טראנס הגיע למצב של הנוסחה המנצחת שכולנו מכירים ( פתיחה ירידה סינט עלייה סיום) ->
כניסת הוי אס טיים והתוכנות גרמה לכך שכל ילד בן 10 יכל ליצור קטעים בסטנדרטים שמשתחררים ( כמוני למשל) -> החברות הוצפו במוסיקה והחתימו כל קטע שנשמע כמו משהו שהצליח בעבר -> אף אחד לא לקח את הזמן לנסות לחדש כי היה ממש קל למכור מוסיקה שמכינים בקלות.. ואנשים בסופו של דבר
חושבים רק על כסף -> היוצרים הבאמת מוכשרים שראו שטראנס נהייתה מוסיקה זולה פרשו לסגנונות אלטרנטיביים
(פרוגרסיב, האוס, אלקטרו..) -> אפליפטינג מת

בקיצור אין מענה עכשיו לאנשים שמחפשים חידוש בגלל המצב הזה...
והסיבה שזה קרה לאפליפטינג ( לא יודע בקשר לשאר סגנונות הטראנס) זה בגלל הנוסחה הקלה להכנה הזאת

לדעתי החברות תקליטים צריכות לעודד יצירתיות וסטנדרטים חדשים ולהפסיק להחתים כל קטע ב 2 שקל..
epsilon1
יכלת לצמצם הכל למילה אחת
שגרה.
Glenn-Holmes
אין ספק שאני כבר לא שומע טראנס כמו בעבר
אבל אני לא מרגיש אפילו לרגע שמשהו השתנה כי אני לא חי ולא נושם בלי מוזיקה אלקטרונית
אז היום אני יותר בפרוגרסיב
טראנס מת עבורי?
לא
אני משתדל להשאר מעודכן אפילו בצורה מינימלית בסגנון שהתחיל את זה עבורי ועובדתית יש קטעים של טראנס שאני אוהב בכל נקודת זמן - אם הייתי מנגן טראנס כדי גיי ייתכן מאוד שהייתי מרגיש את הבעיה יותר

בקיצור בני וכל השאר קשה להציע פתרון של לכו תשמעו דברים אחרים באלךקטרוני כי זה כמובן צריך לבוא ממכם
אני מקווה שהריקנות שאתה בטח מרגיש עכשיו תתמלא במהרה במשהו אחר שתאהב מאוד

אצלי המשהו האחר זה פשוט מוזיקה שלא רחוקה מדי מטראנס
KrazyDJs
מבין אותך...
אני נמצא בדיוק באותה "בעיה", אני פשוט זורם לסגנונות אחרים של מוזיקה...
ומידי פעם חוזר בחזרה לאלקטרונית...
YoraY
חחח זין גם אני עכשיו בתקופה הזאת......


אני במעבר להאוס... ואלקטרו
אבל עם פאן מסחרי... כל שאר הדברים לא מדברים אלי עדיין..



אני עדיין חולה טראנס.... :)
פשוט עכשיו אני עושה קצת הפסקה... מתעדכן בהרבה האוס ואז חוזר לזה
Flotser
quote:
Originally posted by yaman
ואני אומר את זה בלב כבד....

אני בני מאיר כבר לא טראנס אדיקט אמיתי


אנחנו אוהבים אותך בני
:p
yaman
quote:
Originally posted by Flotser
אנחנו אוהבים אותך בני
:p


תודה אחי אני אוהב אותכם גם

אני מרגיש הקלה שאני רואה שיש כאן עוד אנשים עם אותו בעיה כמו שלי
DjChook
קובי ניסחת לדעתי את הבעיה בצורה מצוינת
ואם היינו בפורום של תפוז גם היית חוטף איזה
טאגליין ;)

מזדהה עם הנאמר,
למרות שבזמן האחרון קצת יותר שומע טראנס
(אומנם ירימו גבה.. בעיקר ISOS5)
Rising
ההסבר לכך הוא פשוט....

כמו בכל התמכרות.. שציינת טלויזיה, משחק כלשהו..

גם במוזיקה..

אם זה דבר שיגרתי שחוזר על עצמו כ"כ הרבה פעמים ה מתחיל להמאס.
העניין אצל הרוב פה הוא שכל אחד מוריד כל היום מוזיקה ומוזיקה ומוזיקה וחורש על המוזיקה הזאת! ובאישהו שלב הוא רוצה לגוון לחדש..

אם הכל היה נעשה בטעם.. במינון נכון.. זה לא היה נמאס לעולם!
לדוגמא ניקח את אילן שהחל עם התחביב של קניית מוזיקה בשנים האחרונות..
אומנם שינה סגנון אבל עדיין יש בו את זה.
כי המינון הוא נכון.. במקום להוריד ולמחוק ולסנן 700 קטעים ביום זה הופך ל-10 קטעים בחודש וההרגשה היא שונה.

מי שחושב שאני טועה אז חבל..
כי זאת האמת
ואני מביא את הטענה הזאת מתוך התפיסה האישית שלי כי אני גם חוויתי את התופעה על בשרי..
אבל מוזיקה זאת האהבה הכי גדולה שלי ואי אפשר להזניח אותה בחיים!!
אני הייתי ותמיד אהיה מכור למזויקה!!!

יום טוב וחג שמח!

YoraY
quote:
Originally posted by Rising
ההסבר לכך הוא פשוט....

כמו בכל התמכרות.. שציינת טלויזיה, משחק כלשהו..

גם במוזיקה..

אם זה דבר שיגרתי שחוזר על עצמו כ"כ הרבה פעמים ה מתחיל להמאס.
העניין אצל הרוב פה הוא שכל אחד מוריד כל היום מוזיקה ומוזיקה ומוזיקה וחורש על המוזיקה הזאת! ובאישהו שלב הוא רוצה לגוון לחדש..

אם הכל היה נעשה בטעם.. במינון נכון.. זה לא היה נמאס לעולם!
לדוגמא ניקח את אילן שהחל עם התחביב של קניית מוזיקה בשנים האחרונות..
אומנם שינה סגנון אבל עדיין יש בו את זה.
כי המינון הוא נכון.. במקום להוריד ולמחוק ולסנן 700 קטעים ביום זה הופך ל-10 קטעים בחודש וההרגשה היא שונה.

מי שחושב שאני טועה אז חבל..
כי זאת האמת
ואני מביא את הטענה הזאת מתוך התפיסה האישית שלי כי אני גם חוויתי את התופעה על בשרי..
אבל מוזיקה זאת האהבה הכי גדולה שלי ואי אפשר להזניח אותה בחיים!!
אני הייתי ותמיד אהיה מכור למזויקה!!!

יום טוב וחג שמח!



נקודה יפה...
uzi
תדלל, עשה הפסקה, נסה סגנונות מוזיקליים אחרים. יהיה בסדר, זה לא אומר שום דבר.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement