|
grattis pjox till studenten!
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| grattis pjox/camilla till studenten idag, välkommen till det riktiga livet :D |
|
|
| Braxen |
| Gratz alla students :cool: |
|
|
| Dragon Kick |
| quote: | Originally posted by Vizay
grattis pjox/camilla till studenten idag, välkommen till det riktiga livet :D |
Med andra ord:
Dags att börja knega och betala skatt och sluta ha ett socialt liv:D
Kindergarten, min förlorade kärlek vart är du??
Dagis for life!!:clown: |
|
|
| benni |
Grattis till studenten! :)
| quote: | Originally posted by Dragon Kick
Med andra ord:
Dags att börja knega och betala skatt och sluta ha ett socialt liv:D
|
det går faktiskt att undvika om man pluggar vidare...
jag föreslår att typ flytta till ibiza eller nåt och plugga vilket ämne som helst.. :cool: |
|
|
| [SWE]Helios |
| Jag tog studenten igår, och mår ju sådär halvbra idag om man säger så... =/ |
|
|
| St_Andrew |
Grattis grattis :D:D Hoppas du var lagom full oså :p
Nästa fredag är det dags för mig :D |
|
|
| zoric |
| Grattis Pjox och Helios. |
|
|
| Jeremy H |
| Grattis Pjox, Helios, Fede, Rikard och alla andra studenter! |
|
|
| RebeL9 |
| jag rekommenderar också alla studenter att plugga vidare. Livet som högskolestudent är dels jättekul och givande (trots alla tentor) men ingen gång under mitt liv har jag känt att man lärt sig så mycket som på högskolan. |
|
|
| fede |
grattis!
på torsdag ere dags för mig också! så taggad :D |
|
|
| Vizay |
många som tar i år, givetvis ett stort grattis till er andra också! :)
som rebel9 sa, plugga vidare. Helt plötsligt inser man (om man hittar något kul att plugga) att det faktiskt kan vara intressant och riktigt kul att lära sig nya saker :) |
|
|
| lacksesepsotygh |
själv blev man just färdig på universitetet. två år på nät- och kommunikationsprogrammet blev det. det märks att programmet är nytt och ganska ickeprioriterat, med tanke på att vår programansvarige inte ens dök upp för att säga hejdå.
så, nu är man arbetslös och skuldsatt.
:eek: |
|
|
|
|