|
Det här med att ThePirateBay stängdes... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by djnaeblis
Jag be om ursäkt (alltså jag är ifrån usa). Det är synd att det stängdes. :( |
Tycker inte att det finns någon anledning att skylla på USA när vi nu faktiskt är en självständig stat... |
|
|
| Jeremy H |
http://www.polisen.se har också blivit attackerat, och är för tillfället ur funktion. ;S
Varför finns det inga IT-kompetenta människor hos polisen i dagens samhälle? De kunde väl åtminstone tagit 5min och läst på hur bittorrent fungerar innan de beslagtog servrarna i onödan? Att beslagta piratpartiets webbserver och andra webbhotell var inte heller något särskilt smart drag.. Tänk om nån hade konfiskerat socialdemokraternas webbserver för bara nån dag.. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by djnaeblis
Jag be om ursäkt (alltså jag är ifrån usa). Det är synd att det stängdes. :( |
Haha :D
Jag använder iofs inte Piratebay så mycket, men visst är det synd för de som använder det.. |
|
|
| anuga |
:haha: :haha: :haha: ststus på aftonbladet för den pollen |
|
|
| zoric |
| Piratebay kom upp för mindre än en timma sedan.. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by zoric
Piratebay kom upp för mindre än en timma sedan.. |
har dom bytt url? |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
har dom bytt url? |
http://thepiratebay.org/
Lägg märke till "The Police Bay"
:haha: |
|
|
| zoric |
| Nej, fyfan vad dumt alltså :wtf: |
|
|
|
|