|
Trance happenings i Norge oversikt?
|
View this Thread in Original format
| Dipzta |
Hei
Vet noen om noe bra Trance happenings i Norge fremover?
Evt en web side e.l. med god info/oversikt over hva som skjer.
Er sulten på god trance-happenings.
Fikk ikke kjøpt billetter til Sensation :confused:
Så trenger plaster på såret, og håper noe vet om det skjer noe digg her "hjemme" :) |
|
|
| freeloop |
Juni
9. Juni - A Mouthfull of Ibiza [Lace, Horten]
16 Juni - Ron Van Den Beuken [Pakkhuset, Sandnes]
24. Juni - Dance Arena [Stevneplassen, Skien]
26. Juni - Gaypride [Oslo + Oslo's Gater]
29. Juni - Ron van den Beuken [Oslo, Sikamikanico]
Juli
7 Juli - 4 Strings [Pakkhuset-Sandnes]
29. Juli - Summerparade '06 [Oslo's Gater]
29. Juli - Under The Sun [Sentrum Scene, Oslo]
August
18. august - PointZero [?, Trondheim]
26. august - Bang! pre. leon bolier [PI, Oslo]
September
23. September - OFFH [Spektrum, Trondheim] |
|
|
| euphoria_ibiza |
26 aug bang pre. leon bolier @ pi_oslo (storgata 24)
trancefloor >
kimito lopez vs nicco
leon bolier
housefloor > bal erik & plumbo
inngang 80/100 nok.. |
|
|
| cre8or |
16 Juni - Ron Van Den Beuken på Pakkhuset-Sandnes.
7 Juli - 4 Strings på Pakkhuset-Sandnes. |
|
|
| Dipzta |
ah..nice!!
Akkurat hva jeg trengte å vite..
Men, hvor får dere denne info fra?
Insider, eller står det på plakter på trærne i skogen, eller rett og slett en lur websiden?
Er klar for trance party !! :toocool: |
|
|
| Lokhèn |
| quote: | Originally posted by Dipzta
ah..nice!!
Akkurat hva jeg trengte å vite..
Men, hvor får dere denne info fra?
Insider, eller står det på plakter på trærne i skogen, eller rett og slett en lur websiden?
Er klar for trance party !! :toocool: |
Står nok på plakater i skogen ja.. Hørt at det henger en like ved Holmenkollen..
:tongue2 |
|
|
| NoModE |
En god oversikt over hva som skjer finner du også på www.club-wonderland.com
Og om noen har mere info å meddele så legg gjerne inn info i kalenderen. |
|
|
| KrissO |
| ##.##.#### - XX Xxxxxx ;) |
|
|
| Sjodalf |
| quote: | Originally posted by KrissO
##.##.#### - XX Xxxxxx ;) |
akkurat det tror jeg blir eid, lol :p |
|
|
| dj_alfi |
| 25 august: Hed Kandi @ Betong |
|
|
| Trancenorway |
| 28. september Tiësto i Bergen.. |
|
|
|
|