return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 
Trance happenings i Norge oversikt?
View this Thread in Original format
Dipzta
Hei

Vet noen om noe bra Trance happenings i Norge fremover?
Evt en web side e.l. med god info/oversikt over hva som skjer.

Er sulten på god trance-happenings.
Fikk ikke kjøpt billetter til Sensation :confused:

Så trenger plaster på såret, og håper noe vet om det skjer noe digg her "hjemme" :)
freeloop
Juni
9. Juni - A Mouthfull of Ibiza [Lace, Horten]
16 Juni - Ron Van Den Beuken [Pakkhuset, Sandnes]
24. Juni - Dance Arena [Stevneplassen, Skien]
26. Juni - Gaypride [Oslo + Oslo's Gater]
29. Juni - Ron van den Beuken [Oslo, Sikamikanico]

Juli
7 Juli - 4 Strings [Pakkhuset-Sandnes]
29. Juli - Summerparade '06 [Oslo's Gater]
29. Juli - Under The Sun [Sentrum Scene, Oslo]

August
18. august - PointZero [?, Trondheim]
26. august - Bang! pre. leon bolier [PI, Oslo]

September
23. September - OFFH [Spektrum, Trondheim]
euphoria_ibiza
26 aug bang pre. leon bolier @ pi_oslo (storgata 24)

trancefloor >
kimito lopez vs nicco
leon bolier


housefloor > bal erik & plumbo


inngang 80/100 nok..
cre8or
16 Juni - Ron Van Den Beuken på Pakkhuset-Sandnes.
7 Juli - 4 Strings på Pakkhuset-Sandnes.
Dipzta
ah..nice!!
Akkurat hva jeg trengte å vite..
Men, hvor får dere denne info fra?
Insider, eller står det på plakter på trærne i skogen, eller rett og slett en lur websiden?

Er klar for trance party !! :toocool:
Lokhèn
quote:
Originally posted by Dipzta
ah..nice!!
Akkurat hva jeg trengte å vite..
Men, hvor får dere denne info fra?
Insider, eller står det på plakter på trærne i skogen, eller rett og slett en lur websiden?

Er klar for trance party !! :toocool:


Står nok på plakater i skogen ja.. Hørt at det henger en like ved Holmenkollen..

:tongue2
NoModE
En god oversikt over hva som skjer finner du også på www.club-wonderland.com

Og om noen har mere info å meddele så legg gjerne inn info i kalenderen.
nephilim
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=356118
KrissO
##.##.#### - XX Xxxxxx ;)
Sjodalf
quote:
Originally posted by KrissO
##.##.#### - XX Xxxxxx ;)


akkurat det tror jeg blir eid, lol :p

dj_alfi
25 august: Hed Kandi @ Betong
Trancenorway
28. september Tiësto i Bergen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement