|
העיר האדומה
|
View this Thread in Original format
| levind |
| יש למישהו מושג במקרה על הליינאפ שיהיה בעיר האדומה, חוץ מאינפקטד ? |
|
|
| sh33p |
| ד"א איזה תאריכים זה יוצא? |
|
|
| levind |
23.7-1.8
בינתיים אני יודע רק על אינפקטד שמגיעים, השאלה היא אם מביאים עוד שם גדול כמו שנה שעברה ? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
לינאפ:
פרוגרסיב ערסים
גלובל נשנשים
פרחות ארונד דה וורלד
סקאזי הגבר
עופר הסטרייט
להשמע. |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
לינאפ:
פרוגרסיב ערסים
גלובל נשנשים
פרחות ארונד דה וורלד
סקאזי הגבר
עופר הסטרייט
להשמע. |
נראה ליין אפ איכותי מאוד..אין מצב שאני מפסיד גלובל נשנשים!! |
|
|
| Shahar |
מה אתה פותח טרד על זה מי ישמע איזה אירוע זה
אבל עדיין כיף שם אחושרמוטה ואני שםםםםםם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
לינאפ:
פרוגרסיב ערסים
פרחות ארונד דה וורלד
|
| quote: | Originally posted by Shahar
אבל עדיין כיף שם אחושרמוטה ואני שםםםםםם |
:rolleyes: |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה אתה פותח טרד על זה מי ישמע איזה אירוע זה
אבל עדיין כיף שם אחושרמוטה ואני שםםםםםם |
מי ישמע איזה ארוע זה...אבל כייף שם ואתה שםםםםםםםם חחח אז למה לא לפתוח על זה תרד?
אין אני פשוט אוהב את הפוסטים שלך חחחחחחחחחח ואני לא ציני.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
מי ישמע איזה ארוע זה...אבל כייף שם ואתה שםםםםםםםם חחח אז למה לא לפתוח על זה תרד?
אין אני פשוט אוהב את הפוסטים שלך חחחחחחחחחח ואני לא ציני.. |
וואלה כן
אני שם כי כיף שםםם
וגם בעיר הבירה אני יהיה ביומיים שזה יהיה
אבל זה לא אומר שזה איזה אירוע...וואלה כולה מקום לצאת אליו
בוא נפתח טרד על כל מקום שיוצאים פחח |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה כן
אני שם כי כיף שםםם
וגם בעיר הבירה אני יהיה ביומיים שזה יהיה
אבל זה לא אומר שזה איזה אירוע...וואלה כולה מקום לצאת אליו
בוא נפתח טרד על כל מקום שיוצאים פחח |
ממה שהבנתי זה לא סתם מקום שיוצאים אליו...ואם בעיר הבירה יביאו את ארמין כמו שנה שעברה בעיר האדומה אז גם על זה נפתח דיון..
פחח ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
עיר הבירה זה ירושלים לא? :rolleyes:
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
ממה שהבנתי זה לא סתם מקום שיוצאים אליו...ואם בעיר הבירה יביאו את ארמין כמו שנה שעברה בעיר האדומה אז גם על זה נפתח דיון..
פחח ;) |
לאאאאאאאא ממש לא
בשביל מסיבה עם קהל כזה אני יתבייש לפתוח טרד אפילו אם ארמין ינגן שבוע ברצף |
|
|
|
|