return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
העיר האדומה
View this Thread in Original format
levind
יש למישהו מושג במקרה על הליינאפ שיהיה בעיר האדומה, חוץ מאינפקטד ?
sh33p
ד"א איזה תאריכים זה יוצא?
levind
23.7-1.8
בינתיים אני יודע רק על אינפקטד שמגיעים, השאלה היא אם מביאים עוד שם גדול כמו שנה שעברה ?
Dj Alex (ISR)
לינאפ:
פרוגרסיב ערסים
גלובל נשנשים
פרחות ארונד דה וורלד
סקאזי הגבר
עופר הסטרייט

להשמע.
Koby
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לינאפ:
פרוגרסיב ערסים
גלובל נשנשים
פרחות ארונד דה וורלד
סקאזי הגבר
עופר הסטרייט

להשמע.

נראה ליין אפ איכותי מאוד..אין מצב שאני מפסיד גלובל נשנשים!!
Shahar
מה אתה פותח טרד על זה מי ישמע איזה אירוע זה

אבל עדיין כיף שם אחושרמוטה ואני שםםםםםם
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לינאפ:
פרוגרסיב ערסים
פרחות ארונד דה וורלד


quote:
Originally posted by Shahar

אבל עדיין כיף שם אחושרמוטה ואני שםםםםםם


:rolleyes:
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
מה אתה פותח טרד על זה מי ישמע איזה אירוע זה

אבל עדיין כיף שם אחושרמוטה ואני שםםםםםם

מי ישמע איזה ארוע זה...אבל כייף שם ואתה שםםםםםםםם חחח אז למה לא לפתוח על זה תרד?

אין אני פשוט אוהב את הפוסטים שלך חחחחחחחחחח ואני לא ציני..
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
מי ישמע איזה ארוע זה...אבל כייף שם ואתה שםםםםםםםם חחח אז למה לא לפתוח על זה תרד?

אין אני פשוט אוהב את הפוסטים שלך חחחחחחחחחח ואני לא ציני..


וואלה כן
אני שם כי כיף שםםם

וגם בעיר הבירה אני יהיה ביומיים שזה יהיה
אבל זה לא אומר שזה איזה אירוע...וואלה כולה מקום לצאת אליו

בוא נפתח טרד על כל מקום שיוצאים פחח
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה כן
אני שם כי כיף שםםם

וגם בעיר הבירה אני יהיה ביומיים שזה יהיה
אבל זה לא אומר שזה איזה אירוע...וואלה כולה מקום לצאת אליו

בוא נפתח טרד על כל מקום שיוצאים פחח

ממה שהבנתי זה לא סתם מקום שיוצאים אליו...ואם בעיר הבירה יביאו את ארמין כמו שנה שעברה בעיר האדומה אז גם על זה נפתח דיון..


פחח ;)

Glenn-Holmes
עיר הבירה זה ירושלים לא? :rolleyes:
:D
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
ממה שהבנתי זה לא סתם מקום שיוצאים אליו...ואם בעיר הבירה יביאו את ארמין כמו שנה שעברה בעיר האדומה אז גם על זה נפתח דיון..


פחח ;)


לאאאאאאאא ממש לא
בשביל מסיבה עם קהל כזה אני יתבייש לפתוח טרד אפילו אם ארמין ינגן שבוע ברצף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement