return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Danii minogue på bingolotto
View this Thread in Original format
mindshooter
Japp sant är det......Självaste Lasse sa det alldeles själv i TV rutan...... Hon gästar där nu på lördag och jag tar för givet att det blir "Riva - Stringer (Who do U love now)" aka "Dannii Minogue - Who do U love now" som kommer att liras och det vill man juh inte missa.....inte minst för att hon är rätt fräsch också :p
King of Clubs
Hehe... Helt sjukt att Bingo Lotto får så många stora artister. Skivbolagen ser väl på tittarsiffrorna och gör bedömningen att artisterna får bäst PR om de spelar där.. Fast så är det ett gäng lottkryssande pensionärer.. Undrar hur dom reagerar på Stringer (Who Do You Love).. :):) Dom ser nog mycket hellre dansband och sån där smörja...
reveal
LOL :stongue: :stongue:
undrar hur många pensionärer som diggar trance :p
riva - stringer är ju en klassiker på magik 7

och som sagt, hon är jävligt fräsch :) kanske man skulle kolla på bingolotto för en gångs skull ;)
mindshooter
Japp...själv har jag satt mobilen på påminnelse. Tror att detta kan vara ett litet genombrott vad gäller trance.....fatta vad många som tittar på detta :eyes:
Beamish
Tyckte det var oerhört pinsamt när dom la på hennes röst. Känns som om det rä gjort bara för att hon är Kylies syyra. I just denna låt förstår faktiskt lyrics hela låten. Orginalet Regerar!!!
SteveTranz4ever
Jag ska nog kolla men bara för att hon e snygg och het.
Att hon är snygg och het gör att det säljer bättre och därför valde dom nog henne också för att göra den vokala delen på låten. Det finns tjejer med bättre röst och mindre bröst än henne...

Aja , jag gillar låten hyffsat trotts att NRJ gillar att köra den som ny, en gång i kvarten. (lyssnar inte på NRJ men jag vet att det brukar va så) ;)
reveal
hon har ju iofs gjort låtar förr... var tom nån som fick en juste tranceremix, kommer inte riktigt ihåg vilken (confide in me?)
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal
hon har ju iofs gjort låtar förr... var tom nån som fick en juste tranceremix, kommer inte riktigt ihåg vilken (confide in me?)

confide in me är kylie

quote:
Originally posted by mindshooter
Tror att detta kan vara ett litet genombrott vad gäller trance.....fatta vad många som tittar på detta


hoppas:stongue:
Trancefella
:stongue: :stongue:

Jag tror bara att gamlingarna kommer o byta kanal när låten spelas, eller så kanske hon har en liten ballad i bakfickan. Vem vet?!?

Själv har man då vunnit 100:- på Bingolotto, första gången också. MEN, det var då en av de tråkigaste ja gjort!

Men snygg är hon (Minogue =)! Kanske värt och se ändå... PS. Va hände me "Loket"? Han har väl inte gåtto dött?
:(
Trance Christer
eller så är det kanske det första gammlingarna gör dan efter är att köpa hennes skiva,, :) det får man ju inte missa,,,, Så får vi nu se om hon nu är så fräsh som alla säger :) och i nästa bingolotto så kanske dom kör oceanlab - clear blue water eller nått ...

dbl
Varför inte typ Tiesto under hela bingolotto.. och istället för att lasse säger numrerna gör någon cool dator röst det.. *drömmer*

lär ha dragit en del ungdomar


skall starta mitt egna program.. Trance Lotto
Trancefella
quote:
Originally posted by dbl

skall starta mitt egna program.. Trance Lotto


Det vore så jävla fett! HAHAHA!!! Vilken kanal då? 4:an? Skitkul...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement