return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Summer sounds @ K5 Örebro 10/6
View this Thread in Original format
Amnezia
På lördag 10/6 har det givits det första av två tillfällen att testköra edm på ett av uteställena i Örebro.


Plats: K5 , klostergatan 5 ((järntorget typ för dom som inte vet =P))
Datum: 10/6
Tid: 21-02
Pris: 40 pix
Lineup:
Fred Acler (Trance/hard trance)?
Patric Håård Progressive,Electro, minimal techno, house


Time för en liten ÖrTA crew meetup här..kommer det tillräckligt med folk så kan detta utvecklas till något mer än endast två enstaka tillfällen, något som verkligen saknas i denna stad, riktig klubbmusik...vet att vi åtminstonde är 5 st tas här från örebro så släpa er ur soffan och kom ner nu :)

följde med dessa gossar upp till sundsvall för en spelning och det var riktigt bra tryck under kvällen...så absolut värt besväret + de 40 pluringarna...
Amnezia
ROLL CALL :p

Amnezia + 2
FredAcler
Jag hade tänkt att komma förbi en stund :tongue2 *hehe*
Nej, men det ska bli riktigt kul o lira lite skön trance, vet inte om det kommer bli så mycket hård musik, det blir nog mest trance av det upplyftande slaget. :)
Hoppas att några ÖrTA's har möjlighet att komma på lördag, för nu är det väl ändå dax att den här stan vaknar upp nån gång. ;):)
sipowitz
Ajaj, här har man gått och letat efter något så när sunt dansmusiksställe i örebro och så dyker detta upp. Vilken helg att ha bokat nerresa till malmö på argghh...

Det stod något om "första av två tillfällen", när är nästa gång?

Fred, amnezia: bor ni i Örebro, det har jag inte tänkt på. Jag har "bott" här i snart 2,5 månad. Vi får lätt mötas upp!
reveal
quote:
Originally posted by sipowitz
Jag har "bott" här i snart 2,5 månad. Vi får lätt mötas upp!


Har du flyttat? Eller vad menar du med "bott" :)
ScuL
Örebro är en skön stad :) Har varit där flera ggr :D
Amnezia
quote:
Originally posted by sipowitz

Det stod något om "första av två tillfällen", när är nästa gång?

Fred, amnezia: bor ni i Örebro, det har jag inte tänkt på. Jag har "bott" här i snart 2,5 månad. Vi får lätt mötas upp!


nästkommande lördag kommer det också vara edm på k5... :)

jodå vi är några tappra härifrån =P jag, st andrew, fredrik, du + ett par till som kommer förbi här ibland...

en meetup vore nice som sagt:)
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
Har du flyttat? Eller vad menar du med "bott" :)


Well jag bor både i malmö och Örebro hehe, är på långvarig tjänsteresa i örebro men försöker åka ner till malmö varannan helg (nattåget med sovplats är grymme :) Har sadlat om till något som passar mig som handen i handsken, jobbar som personligt coach och utbildare inom försäljning. Är uppe i örebro för att bygga upp ett kontor så det blir nog ett tag till man är här.
FredAcler
quote:
Originally posted by ScuL
Örebro är en skön stad :) Har varit där flera ggr :D


Ja det är en helt ok stad, lagom stor o så där.
Men utelivet här är inte på topp direkt, så det
är det vi försöker ändra på :)
ScuL
quote:
Originally posted by FredAcler
Ja det är en helt ok stad, lagom stor o så där.
Men utelivet här är inte på topp direkt, så det
är det vi försöker ändra på :)


mm mycket bra :)

nils
men lätt, det här flyger jag med på! vad kul att se lite i örebro också :)

edit: 18+? ...
FredAcler
quote:
Originally posted by nils
men lätt, det här flyger jag med på! vad kul att se lite i örebro också :)

edit: 18+? ...


Ahh trevligt, det är bara att du kommer förbi. Ta med vänner o bekanta oxå :tongue2

Åldersgränsen är 18
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement