|
A Tribute To Arvikafestivalen! (2006-07-08)
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
A TRIBUTE TO ARVIKAFESTIVALEN!
"REgeneration bjuder på klubb! Denna gången blir det på Victoria vid stora torget i Karlstad.
Två golv med mysig chillout på ena och dundrande trance på andra.
Ljud och ljus kommer att vara i toppklass och kommer inte att göra någon besviken!"
LINEUP
Underground Floor:
21-22 : CompleXX [Amuse]
22-00 : Gate 42 [Discover] ;)
00-01 : RoWe [REgeneration]
01-02 : HaLLux [Nightvision]
Chillout:
20-02 : mysteek [wakeup] & Micke [Unsane Records] |
|
|
| Gate 42 |
| Kör en fuling och bumpar upp tråden om någon är i närheten av Karlstad i helgen men inte har något planerat. :D |
|
|
| Endre |
eww, en timmars set, orka spela sånna. Vad ska du lira för nåt då?
|
|
|
| Gate 42 |
| Tech trance och mangel-techno med influenser av djungeltrummor :crazy: |
|
|
| Endre |
soft! fixa en inspelning och posta eller nåt efteråt.
|
|
|
| Gate 42 |
| ska se vad jag kan göra ;) |
|
|
| FredAcler |
| Det blir iaf en bil från Örebro som kommer ikväll!! :):) |
|
|
|
|