return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
A Tribute To Arvikafestivalen! (2006-07-08)
View this Thread in Original format
Gate 42
A TRIBUTE TO ARVIKAFESTIVALEN!


"REgeneration bjuder på klubb! Denna gången blir det på Victoria vid stora torget i Karlstad.
Två golv med mysig chillout på ena och dundrande trance på andra.
Ljud och ljus kommer att vara i toppklass och kommer inte att göra någon besviken!"



LINEUP
Underground Floor:
21-22 : CompleXX [Amuse]
22-00 : Gate 42 [Discover] ;)
00-01 : RoWe [REgeneration]
01-02 : HaLLux [Nightvision]

Chillout:
20-02 : mysteek [wakeup] & Micke [Unsane Records]
Gate 42
Kör en fuling och bumpar upp tråden om någon är i närheten av Karlstad i helgen men inte har något planerat. :D
Endre

eww, en timmars set, orka spela sånna. Vad ska du lira för nåt då?
Gate 42
Tech trance och mangel-techno med influenser av djungeltrummor :crazy:
Endre

soft! fixa en inspelning och posta eller nåt efteråt.
Gate 42
ska se vad jag kan göra ;)
FredAcler
Det blir iaf en bil från Örebro som kommer ikväll!! :):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement