|
PvD live @ Rosenmontags Rave 02-02-11
|
View this Thread in Original format
| Trancefella |
Skakar fortfarande!!! Listnade nån anna på det?? SÅ SJUKT BRA SET!! Kommer väl ut snart... Tex. kolla tracklistningen: (Skrev den själv :o )
01. ID
02. Trancesetters - The saga [Original Mix]
03. Funk Einsatz - Punk
04. ID
05. Space Brothers - Everywhere I Go [Paul van Dyk Rework] 06. Solid Sleep - Club Attack [Paul van Dyk Remix]
07. Romanthoy - Never F*ck (hehe)
08. Roger Goode - In The Begining [Ferry Corsten Remix]
09. ID
10. Blank & Jones - Desire [4 Strings Remix]
11. Aquanuts - Deep Sea [Martin Eyere Remix]
12. ID
13. Green Velvet - La La La Land [Filterheads remix]
14. Members of Mayday - Sonic Empire [Driver Mix]
15. Starsplash - China Lounge
16. Bill Hamel - Perspectives [Expansion Mix]
17. ID
18. BK & Nick Sentience - Flash [Original mix]
19. Paul van Dyk - Untitled
20. Ayumi Hamasaki - M [Above & beyond typhoon dub]
21. Kosheen - Catch [Hiver and Hammer Mix]
22. Guardians Of Earth - Starchildren [Paul van Dyk Remix]
23. 4 Strings - Into The Night [Original Mix]
23. Nu Nrg - Dreamland
Äckligt bra! Kan inte somna på minst ett år.... :whip: |
|
|
| Beamish |
Den var faktiskt vidrigt bra, håller med
skönt att den gick live |
|
|
| Dj_ExOn |
Va fan!!!! E du snabb eller? Hahahah
jag skakar och svettas som en elektrifierad gris och jag hörde en 30 min av den:( |
|
|
| x-dream |
| Helt klart ett mycket bra set....Hoppas att det är tillgängligt för laddning av seten imorgon.... |
|
|
| NordLight |
Fan jag missade det. Var kommer det finnas för nerladdning i morgon ?
Greetz
NordLight |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by NordLight
Fan jag missade det. Var kommer det finnas för nerladdning i morgon ?
Greetz
NordLight |
Ja du...Det vet man ju aldrig...Anting så hittar jag det på nån privat ftp eller så typ på RMF eller så.... |
|
|
| dbl |
Settet var grymt...
men jag tycker att PvD kan spela i göteborg istället..
och kom inte och säg Örebro igen Trancefella.. det kommer inte att hända... gbg.. det e där det händer *drömmer* |
|
|
| Dj_ExOn |
| mmmm*drömmer med dbl* |
|
|
| Trancefella |
.. ...örebro . . ..
Men när Paul drog på Nu Nrg - Dreamland i slutet, fick en tårar. SÅ VACKERT!!! Och så spela han La La Land [Filterhead remixen kom vi fram till]. Totlat lyckat set. |
|
|
| Beamish |
Tufft, en örebroare!!!
brukar rocka på strömpis eller??
heheh
jag bor också i örebro |
|
|
|
|