return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
PvD live @ Rosenmontags Rave 02-02-11
View this Thread in Original format
Trancefella
Skakar fortfarande!!! Listnade nån anna på det?? SÅ SJUKT BRA SET!! Kommer väl ut snart... Tex. kolla tracklistningen: (Skrev den själv :o )

01. ID
02. Trancesetters - The saga [Original Mix]
03. Funk Einsatz - Punk
04. ID
05. Space Brothers - Everywhere I Go [Paul van Dyk Rework] 06. Solid Sleep - Club Attack [Paul van Dyk Remix]
07. Romanthoy - Never F*ck (hehe)
08. Roger Goode - In The Begining [Ferry Corsten Remix]
09. ID
10. Blank & Jones - Desire [4 Strings Remix]
11. Aquanuts - Deep Sea [Martin Eyere Remix]
12. ID
13. Green Velvet - La La La Land [Filterheads remix]
14. Members of Mayday - Sonic Empire [Driver Mix]
15. Starsplash - China Lounge
16. Bill Hamel - Perspectives [Expansion Mix]
17. ID
18. BK & Nick Sentience - Flash [Original mix]
19. Paul van Dyk - Untitled
20. Ayumi Hamasaki - M [Above & beyond typhoon dub]
21. Kosheen - Catch [Hiver and Hammer Mix]
22. Guardians Of Earth - Starchildren [Paul van Dyk Remix]
23. 4 Strings - Into The Night [Original Mix]
23. Nu Nrg - Dreamland

Äckligt bra! Kan inte somna på minst ett år.... :whip:
Beamish
Den var faktiskt vidrigt bra, håller med
skönt att den gick live
Dj_ExOn
Va fan!!!! E du snabb eller? Hahahah
jag skakar och svettas som en elektrifierad gris och jag hörde en 30 min av den:(
x-dream
Helt klart ett mycket bra set....Hoppas att det är tillgängligt för laddning av seten imorgon....
NordLight
Fan jag missade det. Var kommer det finnas för nerladdning i morgon ?

Greetz
NordLight
x-dream
quote:
Originally posted by NordLight
Fan jag missade det. Var kommer det finnas för nerladdning i morgon ?

Greetz
NordLight


Ja du...Det vet man ju aldrig...Anting så hittar jag det på nån privat ftp eller så typ på RMF eller så....
dbl
Settet var grymt...

men jag tycker att PvD kan spela i göteborg istället..

och kom inte och säg Örebro igen Trancefella.. det kommer inte att hända... gbg.. det e där det händer *drömmer*
Dj_ExOn
mmmm*drömmer med dbl*
Trancefella
.. ...örebro . . ..

Men när Paul drog på Nu Nrg - Dreamland i slutet, fick en tårar. SÅ VACKERT!!! Och så spela han La La Land [Filterhead remixen kom vi fram till]. Totlat lyckat set.
Beamish
Tufft, en örebroare!!!
brukar rocka på strömpis eller??
heheh

jag bor också i örebro
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement