return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
AQUA - The Story Continues ..::.. 17 juni
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever



Date: 2006-06-17
Time: 22:00 - 03:00
Location: Otten
City: Norrköping
Country: Sweden
Arranger: Club Aqua
Price: 100 SEK
Age: 18 with presale ticket / 20 without
Website: http://www.clubaqua.nu


DJ's:
- Ron Van Den Beuken - NL
- Albin - SWE
- Daniel Dee - SWE


Presale outlets:
* Skivhuset - Norrköping
* Yngves - Linköping
* C.U.M. - Stockholm

OBS - 20års åldersgräns i dörren, 18år med förköp.
zoric
Funderar på att gå på den här festen eftersom Rank1 & Signum-festen blev så lyckad.

I så fall måste jag köra med förköp som förra gången.
RebeL9
fan jag trodde det handlade om en Aqua re-union :(
zoric
:haha:
[SWE]Helios
Skit, min geografikunskap är inte på topp. Hur tar man sig enklast från göteborg till norrköping? :P
zoric
SweBus eller tåg.
Cloudburst
quote:
Originally posted by RebeL9
fan jag trodde det handlade om en Aqua re-union :(


Ja med... =/

*började sjunga på roses are red o barbie girl*
staz
steve.. skaru dit? bilplats?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by staz
steve.. skaru dit? bilplats?

Har ingen bil i nuläget... ska hjälpa morsan flytta den dagen, flyttlasset kommer till Sthlm vid 20:00 men blir nog försenat och efter det först kan jag ta mig ner. Så blir det för sent så nej tyvärr... ser lite mörkt ut.
anuga
Kan säga att Ron brukar vara grym på skivorna, har sett han två gånger och han har inte lirat samma låt nån av dem gångerna och grymt össigt var det ändå.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement