|
AQUA - The Story Continues ..::.. 17 juni
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |

Date: 2006-06-17
Time: 22:00 - 03:00
Location: Otten
City: Norrköping
Country: Sweden
Arranger: Club Aqua
Price: 100 SEK
Age: 18 with presale ticket / 20 without
Website: http://www.clubaqua.nu
DJ's:
- Ron Van Den Beuken - NL
- Albin - SWE
- Daniel Dee - SWE
Presale outlets:
* Skivhuset - Norrköping
* Yngves - Linköping
* C.U.M. - Stockholm
OBS - 20års åldersgräns i dörren, 18år med förköp.
|
|
|
| zoric |
Funderar på att gå på den här festen eftersom Rank1 & Signum-festen blev så lyckad.
I så fall måste jag köra med förköp som förra gången. |
|
|
| RebeL9 |
| fan jag trodde det handlade om en Aqua re-union :( |
|
|
| [SWE]Helios |
| Skit, min geografikunskap är inte på topp. Hur tar man sig enklast från göteborg till norrköping? :P |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by RebeL9
fan jag trodde det handlade om en Aqua re-union :( |
Ja med... =/
*började sjunga på roses are red o barbie girl* |
|
|
| staz |
| steve.. skaru dit? bilplats? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by staz
steve.. skaru dit? bilplats? |
Har ingen bil i nuläget... ska hjälpa morsan flytta den dagen, flyttlasset kommer till Sthlm vid 20:00 men blir nog försenat och efter det först kan jag ta mig ner. Så blir det för sent så nej tyvärr... ser lite mörkt ut. |
|
|
| anuga |
| Kan säga att Ron brukar vara grym på skivorna, har sett han två gånger och han har inte lirat samma låt nån av dem gångerna och grymt össigt var det ändå. |
|
|
|
|