אוקי תראו.. יש לי פה מחשב שרק בגלל שאין לו כרטיס קול הוא שוכככככב פה כבר איזה 3 חודשים ולמה זה
?
קניתי כרטיס קול באיזה 50 שקל משו מעפן חברה לא מוכרת בכלל והדיסק שהגיע איתו נשלח בדואר שבור! וכבר 3 חודשים החברה ששלחה לי מורחת אותי עם זה ונמאאס לי!
אבל עזבו...... זה רק האקספוזיציה כדי למנוע שאלות מיותרות
עכשיו מה שאני צריך זה... כרטיס קול! שכולה יוציא פלט נורמאלי! זול! ומחברה שאפשר לסמוך עליה שההתקנה תהיה לא מתוסבכת יותר מדי
המחשב שאני מתקין עליו הוא פנטיום 4 1300 מגהרץ'
ויש מצב אפילו על פנטיום 3...
קנה איזה כרטיס פשוט של
creative
משהו כמו
soundblaster
YoraY
quote:
Originally posted by DjChook
האחרון עולה 190
AUDIGY 2 ZS
עולה 455
יפה אז אני חושב שיש לנו מנצח
190:)
uzi
היום בדרך כלל לוחות האם מגיעים עם כרטיסי קול מוצלחים ולכן תמיד כדאי לקנות אותם. במקרה שלך הייתי ממליץ ללכת לכל חנות מחשבים ולבדוק איזה כרטיסי קול פי.סי.איי יש להם.... כל השאר פונקציה של מחיר, העיקר אחריות!!!