return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
...כרטיס קול -הכי זול
View this Thread in Original format
YoraY
קודם כל שבוע טוב לכולם...

אוקי תראו.. יש לי פה מחשב שרק בגלל שאין לו כרטיס קול הוא שוכככככב פה כבר איזה 3 חודשים ולמה זה
?
קניתי כרטיס קול באיזה 50 שקל משו מעפן חברה לא מוכרת בכלל והדיסק שהגיע איתו נשלח בדואר שבור! וכבר 3 חודשים החברה ששלחה לי מורחת אותי עם זה ונמאאס לי!
אבל עזבו...... זה רק האקספוזיציה כדי למנוע שאלות מיותרות

עכשיו מה שאני צריך זה... כרטיס קול! שכולה יוציא פלט נורמאלי! זול! ומחברה שאפשר לסמוך עליה שההתקנה תהיה לא מתוסבכת יותר מדי
המחשב שאני מתקין עליו הוא פנטיום 4 1300 מגהרץ'
ויש מצב אפילו על פנטיום 3...

יאללה תודה ושבוע טוב לכוווולם!:)
DjChook
רוב הכרטיסים היום זולים

קנה
AUDIGY
של
CREATIVE
ותהיה בראש שקט
sh33p
http://logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=6144
YoraY
אוקי תודה רבה לכם רק מה ההבדל בין השניים שהוצעו לי פה?
DjChook
האחרון עולה 190
AUDIGY 2 ZS
עולה 455
sh33p
quote:
Originally posted by DjChook
האחרון עולה 190
AUDIGY 2 ZS
עולה 455


כרטיס מצויין
לפני שנתיים קניתי אותו ב600
:[
sh33p
quote:
Originally posted by sh33p
http://logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=6144



http://www.zigzag2000.co.il/catalog...roducts_id=4510
sabi10
קנה איזה כרטיס פשוט של
creative
משהו כמו
soundblaster
YoraY
quote:
Originally posted by DjChook
האחרון עולה 190
AUDIGY 2 ZS
עולה 455


יפה אז אני חושב שיש לנו מנצח
190:)
uzi
היום בדרך כלל לוחות האם מגיעים עם כרטיסי קול מוצלחים ולכן תמיד כדאי לקנות אותם. במקרה שלך הייתי ממליץ ללכת לכל חנות מחשבים ולבדוק איזה כרטיסי קול פי.סי.איי יש להם.... כל השאר פונקציה של מחיר, העיקר אחריות!!!

YoraY
קיצר קניתי את זה וזהו..


http://www.masterpc.co.il/product.asp?productid=198
YoraY
איזה פינוק הגיע אתמול דואר רשום.....


והכי חשוב - הדרייבר שלם!


כל הכבוד!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement