| Koby |
רעיון נחמד שראיתי לפני כמה שנים בטראנס.ניו
מטרה..להביע דעה על קטע מסויים ולעזור לאנשים לקבל החלטה לגביו וזה מה שהופך את הטרד ל "לא סתם המלצות"..
שיטה...כל אחד פה יזרוק של שם קטע..ואחרים יביעו עליו דעה עניינית בלבד..אם הוא טוב או לא לדעתם ולמה...
אז אני יתחיל...
16 Bit Lolita's = Tune Duties\Dance & Fiction
Hot or Not??? |
|
|