|
Tranceport - Phynn - 14 Juli - Karlshamn
|
View this Thread in Original format
| wingman |
Vi har bjudit över 2 unga herrar som har framtiden för sig.
22.00 - 00.00 - Kris O Neil [dk]
00.00 - 02.00 - Phynn [nl]
Datum: 14 Juli 2006
Lokal: Ågatan 12
Stad: Karlshamn
Tid: 22:00 - 02:00
Ny hemsida är på ingående och när den kommer upp så finns en hel drös övrig information om pojkarna samt promotionset att lyssna på.
http://www.tranceport.se
Väl mött den 14 Juli i Karlshamn |
|
|
| [SWE]Helios |
| Helvete att man ska vara bortrest då v____v :whip: |
|
|
| Vizay |
| fan skulle gärna vilja se men lite för långt borta för att min ekonomi under sommaren ska klara av det :/ |
|
|
| wingman |
| quote: | Originally posted by Vizay
fan skulle gärna vilja se men lite för långt borta för att min ekonomi under sommaren ska klara av det :/ |
Vi donar sovplatser å förfest med Phynn ;) Bara å masa sig ner |
|
|
| CJ InterCity |
Tyvärr fick jag inget vidare intryck av Phynn senast, han håller bättre som producer - men så länge det liras kvalitativ trance så klagar man ej :cool: så festa på gott folk! Kanske jag tar mig en sväng förbi också :)
*ps vill se Soliquid & Christian Slater på Tranceport ju* :p |
|
|
| trancedanne |
| Christian Slater? jo han e bra skådis =P |
|
|
| wingman |
| FEST UPPDATERAD, se första inlägget |
|
|
| wingman |
| För att diskutera med oss så kan ni gå in på Quakenet på IRC och joina kanalen #tranceport så finns vi där och hänger |
|
|
| wingman |
| http://www.soundicradio.com kommer att sända ut kvällen för er som tyvärr inte kan närvara. Det kommer även ske lite intervjuer under kvällen så stay tuned gott folk |
|
|
| wingman |
Nu ligger även en livestream uppe på förstasidan på http://www.tranceport.se där man kan följa arbetet med att rigga allt ljus.
IE vill installera en ActiveX kontroller medans i firefox får man klicka på länken så installeras det som behövs för att se det hela. |
|
|
|
|