|
לאן אתם יוצאים בפורים????
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
שמעתי שיש מסיבות גם בדום גם בטי אל וי וגם בקו מילניום
ובטח יהיה עוד
לאן אתם הולכים????? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמעתי שיש מסיבות גם בדום גם בטי אל וי וגם בקו מילניום
ובטח יהיה עוד
לאן אתם הולכים????? |
מישהו יודע מה נקראת מהם מסיבת בי יו כדי שאני אדע לא ללכת ?
:)
סתם אני חולה משבוע שעבר, כך שלא הייתי לראות הזמנות יום שישי
אין לי מושג מה קורה |
|
|
| Agent-Fire |
הבית ספר שלי מארגן לנו מסיבה בדום... אבל בבוקר חחח
טוב זה עדיין אחלה, הבית ספר נמצא ליד הדום |
|
|
| nesher |
אני יהיה כנראה בגני התערוכה
DjChook:
תנחש איזה מסיבה זאת תהיה?
יפה
המסיבה של בי יו
=[ |
|
|
| Scorchio |
או בעמק או באומן 17
העמק שנה שעברה דפקו הפקה פצצתית והיה ממש אחלה
אבל האומן אוכל את כולם
אז נראה... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
העמק 51 דופק כל שנה מסיבות יותר טובות בפורים
אבל נראה לי השנה אני בניר אליהו
שתיה חינם , אחלה אנשים , הנחות והכל במצב רוח פצצתי |
|
|
| DJ-Energy |
אני במטרוק
הולך לשמוע את אמיר "המעלית" חממי
:D |
|
|
| Gil Shwarts |
בפורים יש מסיבת רייב קטלנית בים המלח עם אחת ההפקות הגדולות ביותר שראיתי שם באיזור
אני יודע שבינתיים הליין אפ הוא די ג'יי ג'קסון, אלה גוטמן ואני
המארגנים עדיין מחפשים הרכב טראנס עם שם טוב כדי לסגור ת'מסיבה הזאת... |
|
|
| DjNumShum |
איפה יוצא עמק 51?
ולאיזה גילאים זה??
יש כוסיות?
ומתי זה פורים בכלל?? :rolleyes: |
|
|
| DJ-Energy |
פורים זה
24
עד ה
26 |
|
|
|
|