return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
לאן אתם יוצאים בפורים????
View this Thread in Original format
yahel222
שמעתי שיש מסיבות גם בדום גם בטי אל וי וגם בקו מילניום
ובטח יהיה עוד

לאן אתם הולכים?????
DjChook
quote:
Originally posted by yahel222
שמעתי שיש מסיבות גם בדום גם בטי אל וי וגם בקו מילניום
ובטח יהיה עוד

לאן אתם הולכים?????


מישהו יודע מה נקראת מהם מסיבת בי יו כדי שאני אדע לא ללכת ?
:)
סתם אני חולה משבוע שעבר, כך שלא הייתי לראות הזמנות יום שישי

אין לי מושג מה קורה
Agent-Fire
הבית ספר שלי מארגן לנו מסיבה בדום... אבל בבוקר חחח
טוב זה עדיין אחלה, הבית ספר נמצא ליד הדום
nesher
אני יהיה כנראה בגני התערוכה
DjChook:
תנחש איזה מסיבה זאת תהיה?
יפה
המסיבה של בי יו
=[
Scorchio
או בעמק או באומן 17
העמק שנה שעברה דפקו הפקה פצצתית והיה ממש אחלה
אבל האומן אוכל את כולם
אז נראה...
NeMeSiS1234
העמק 51 דופק כל שנה מסיבות יותר טובות בפורים
אבל נראה לי השנה אני בניר אליהו
שתיה חינם , אחלה אנשים , הנחות והכל במצב רוח פצצתי
DJ-Energy
אני במטרוק
הולך לשמוע את אמיר "המעלית" חממי
:D
Gil Shwarts
בפורים יש מסיבת רייב קטלנית בים המלח עם אחת ההפקות הגדולות ביותר שראיתי שם באיזור
אני יודע שבינתיים הליין אפ הוא די ג'יי ג'קסון, אלה גוטמן ואני
המארגנים עדיין מחפשים הרכב טראנס עם שם טוב כדי לסגור ת'מסיבה הזאת...
DjNumShum
איפה יוצא עמק 51?

ולאיזה גילאים זה??
יש כוסיות?


ומתי זה פורים בכלל?? :rolleyes:
DJ-Energy
פורים זה
24
עד ה
26
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement