return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Ok så här är det! <<----viktigt
View this Thread in Original format
Beamish
Erkänner att jag kommit med låga och en del dumma kommentarer angående knarkande och trance.

Min stora passion i livet är klubbmusik, inte bara att dansa och ha kul till det utan allt som har med det att göra. Tekniken bakom musiken, spinna turntables osv...

Jag anser inte att droger och trance hör ihop. Om man nu tycker om musiken så mycket och känner att man måste ta ett litet piller för att få den perfekta känslan eller som vissa säger för att orka med en hel natt med skoj är det nåt som är fel tycker jag. Inte fan sitter alla och super sig fulla så fort dom sätter på en Ulf Lundell skiva eller går på hans konserter och säger att de lider inombords. Samma sak tycker jag.

jag tycker att alla dessa pilelrtuggande människor ska ta sig en funderare när de är ute och dansar. Varför tar du det där pillret.
Jag har iaf kommit fram till att det kanske finns 2 typer av "clubbers"
Typ1 som jag själv går älskar när nån Dj spinner ocj får ståpäls när den ena bra mixen kommer på den andra och när Dj'n trollar vid mixerbordrt. Det är Trance för mig.
Sen kanske det finns dom andra som älskar danset och öset. Men varför piller till det?
Personligen fattar jag inte. Förklara för mig...

Allt jag hade att säga
Aendy
Förklara? Det är det folk försöker göra i tråden "Party-knark".
Beamish
Vill ha bättre saker än att "bättre känsla finns inte" osv....
Aendy
quote:
Originally posted by Beamish

De kanske inte har bättre saker än så, läs hela tråden och fortsätt skriv i den istället för att starta nya, blir så komplicerat då.
King of Clubs
quote:
Originally posted by Beamish

Men tråden är ju 15 sidor lång.. det finns massa svar där.. Jag förstår bara inte varför du driver den här frågan så långt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement