|
Welke sites lees jij op het werk?
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
wie werkt er nu ? :p |
|
|
| Bertn |
ik werk nog niet, maar bezoek wel geregeld:
-BETA hier dus
-www.politika.be/forum
-wijfzonderlijf.be:toothless
-destandaard.be
-ign.com |
|
|
| Zehra |
TA
gmail
hotmail
vrtnieuws
.. |
|
|
| Belgian Bonzai |
 |
|
|
| djcresto |
Beta forum
Badminton forum
sporza.be
vrtnieuws.net
yahoo mail |
|
|
| Nabistai |
| Ik lees geen sites tijdens het werk. |
|
|
| Xilver |
- BeTA Forum
- KaoS Contingency Forum (forum van WoW guild)
- zattevrienden.be
- Dezer dagen: fifaworldcup.com (bij gebrek aan een deftige stream)
- wow-europe.com forums
- en uiteraard Skynet.be, I'm supposed to work on that :) (momenteel de blogs) |
|
|
| diddi |
Tranceaddict.com
vrtnieuws
hln
destandaard
BBC
CNN
Gmail
Hotmail
en voor de fun:
boreme.com
metacafe.com
voor de rest ni veel meer, we hebben een strenge policy :p |
|
|
| Dark Apostle |
| geen, ik sta op een werf |
|
|
|
|