|
באסה....... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
כן מה לעשות לא היה לי ספק איזה שבועיים והשבוע האחרון זה כבר משהו מטורף
הספקתי להיות השבוע קשר של אלוף אמ"צ של הקחצ"ר ושל אלוף מז"י בשיירה של הרמטכ"ל
(אז מה אם אתם לא מבינים תתעלמו) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
כן מה לעשות לא היה לי ספק איזה שבועיים והשבוע האחרון זה כבר משהו מטורף
הספקתי להיות השבוע קשר של אלוף אמ"צ של הקחצ"ר ושל אלוף מז"י בשיירה של הרמטכ"ל
(אז מה אם אתם לא מבינים תתעלמו) |
אריאל !
יש לך קשרים במז"י ?????????????????
I NEED IT ֱֱֱ |
|
|
| DjChook |
שיואו איזה באסה
איך לא מגבים כאלה דטה בייסים באמת...
פשוט חבל |
|
|
| Hell_Copter |
זה לא שלא מגבים כאלה דטה בייסים
פשוט היה לסוואמפר נפילת הארדד דרייב אז זה נמחק |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
שיואו איזה באסה
איך לא מגבים כאלה דטה בייסים באמת...
פשוט חבל |
בונאה אתה אידיוט?
אז איך זה קיים.......
אתה לא כל יום מגבה ..... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אריאל !
יש לך קשרים במז"י ?????????????????
I NEED IT ֱֱֱ |
זה שהייתי קשר של אלוף מז"י לשעתיים לא אומר שאני מקושר אבל חבר טוב שלי מבה"ד 1 הוא היום רל"ש של רחכ"א אז תלוי מה אתה צריך
נתחיל במה הבעיה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Ariels
זה שהייתי קשר של אלוף מז"י לשעתיים לא אומר שאני מקושר אבל חבר טוב שלי מבה"ד 1 הוא היום רל"ש של רחכ"א אז תלוי מה אתה צריך
נתחיל במה הבעיה |
שמע
אני צריך שתדבר עם הב"צד שיקשר עם הר"שן שידבר עם הח"מצץ ותגיד לו שיום שישי הוא נמצא בשט"ק
אוקיי?
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
זה שהייתי קשר של אלוף מז"י לשעתיים לא אומר שאני מקושר אבל חבר טוב שלי מבה"ד 1 הוא היום רל"ש של רחכ"א אז תלוי מה אתה צריך
נתחיל במה הבעיה |
אני גומר עוד חודשיים וחצי קורס חובש קרבי
שמעתי שהולכים לקחת אותנו לחט"מרים בשטחים - אבל אני מנסה לסדר לא להגיע לשם ... בקיצר - הוא יכול למשוך אותי לאנשהוא ? |
|
|
| MoSH_MaN |
עוד חודשיים וחצי?
כבר כמה זמן אתה שם? |
|
|
| DjChook |
שבועיים שנמחקו ?
זה פול זמן !
וכן, למה לא לגבות כל יום ?! |
|
|
| MoSH_MaN |
כי זה פול עבודה
ואתה יודע כמה עבודה יש לו...
ותאמין לי שזה קשה כי זה כבר הבורד השלישי שאני בו ודבר כזה קורה ונחמק מלא דברים... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שמעתי שהולכים לקחת אותנו לחט"מרים בשטחים - אבל אני מנסה לסדר לא להגיע |
א. אני אישית בעד שאנשים יבואו לשרת בשטחים
ב. אם ביטון ( חבר שלי) יכול להשפיע על משהו זה טופס 55 כי זה עובר דרך מז"י ואתה אפילו לא במקצוע ולא משובץ באיו"ש אז אתה לא יכול אפילו עדיין להגיש 55
ג. אם אתה בוחר חטמ"ר תבחר שומרון, שם אני נמצא |
|
|
|
|