return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
באסה....... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ariels
כן מה לעשות לא היה לי ספק איזה שבועיים והשבוע האחרון זה כבר משהו מטורף
הספקתי להיות השבוע קשר של אלוף אמ"צ של הקחצ"ר ושל אלוף מז"י בשיירה של הרמטכ"ל

(אז מה אם אתם לא מבינים תתעלמו)
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
כן מה לעשות לא היה לי ספק איזה שבועיים והשבוע האחרון זה כבר משהו מטורף
הספקתי להיות השבוע קשר של אלוף אמ"צ של הקחצ"ר ושל אלוף מז"י בשיירה של הרמטכ"ל

(אז מה אם אתם לא מבינים תתעלמו)


אריאל !
יש לך קשרים במז"י ?????????????????

I NEED IT ֱֱֱ
DjChook
שיואו איזה באסה

איך לא מגבים כאלה דטה בייסים באמת...

פשוט חבל
Hell_Copter
זה לא שלא מגבים כאלה דטה בייסים
פשוט היה לסוואמפר נפילת הארדד דרייב אז זה נמחק
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
שיואו איזה באסה

איך לא מגבים כאלה דטה בייסים באמת...

פשוט חבל



בונאה אתה אידיוט?

אז איך זה קיים.......

אתה לא כל יום מגבה .....
Ariels
quote:
Originally posted by luckystrike


אריאל !
יש לך קשרים במז"י ?????????????????

I NEED IT ֱֱֱ


זה שהייתי קשר של אלוף מז"י לשעתיים לא אומר שאני מקושר אבל חבר טוב שלי מבה"ד 1 הוא היום רל"ש של רחכ"א אז תלוי מה אתה צריך

נתחיל במה הבעיה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels


זה שהייתי קשר של אלוף מז"י לשעתיים לא אומר שאני מקושר אבל חבר טוב שלי מבה"ד 1 הוא היום רל"ש של רחכ"א אז תלוי מה אתה צריך

נתחיל במה הבעיה


שמע

אני צריך שתדבר עם הב"צד שיקשר עם הר"שן שידבר עם הח"מצץ ותגיד לו שיום שישי הוא נמצא בשט"ק

אוקיי?

:D
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels


זה שהייתי קשר של אלוף מז"י לשעתיים לא אומר שאני מקושר אבל חבר טוב שלי מבה"ד 1 הוא היום רל"ש של רחכ"א אז תלוי מה אתה צריך

נתחיל במה הבעיה


אני גומר עוד חודשיים וחצי קורס חובש קרבי

שמעתי שהולכים לקחת אותנו לחט"מרים בשטחים - אבל אני מנסה לסדר לא להגיע לשם ... בקיצר - הוא יכול למשוך אותי לאנשהוא ?
MoSH_MaN
עוד חודשיים וחצי?


כבר כמה זמן אתה שם?
DjChook
שבועיים שנמחקו ?

זה פול זמן !

וכן, למה לא לגבות כל יום ?!

MoSH_MaN
כי זה פול עבודה

ואתה יודע כמה עבודה יש לו...


ותאמין לי שזה קשה כי זה כבר הבורד השלישי שאני בו ודבר כזה קורה ונחמק מלא דברים...
Ariels
quote:
Originally posted by luckystrike

שמעתי שהולכים לקחת אותנו לחט"מרים בשטחים - אבל אני מנסה לסדר לא להגיע


א. אני אישית בעד שאנשים יבואו לשרת בשטחים
ב. אם ביטון ( חבר שלי) יכול להשפיע על משהו זה טופס 55 כי זה עובר דרך מז"י ואתה אפילו לא במקצוע ולא משובץ באיו"ש אז אתה לא יכול אפילו עדיין להגיש 55
ג. אם אתה בוחר חטמ"ר תבחר שומרון, שם אני נמצא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement