return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Electro/House Fest den 16/6!!! Fritt inträde!
View this Thread in Original format
wowsa
BASTARD

Datum: 2006-06-16
Tid: 21:00 - 03:00
Typ: Klubb
Arrangör: Bastard
Plats: Södermalm (Ett ställe) Västgötagatan 4
Stad: Stockholm
Pris: 0:-
Ålder: 20
Hemsida: http://www.bastard.se
Flyer: http://www.bastard.se
Status: Aktuell

Live:
Jylkke & Franzén live/back 2 back (Electro/House)


DJ´s:
DJ Gonzo (Resident)

The Tube Henio

Robert Plaszczyk

Övrigt:
Fredagen 16/6: Spelar Jylkke & Franzén live/back 2 back. Resident dj Gonzo vänder plattor. The Tube Henio spelar i utebaren och Robert Plaszczyk med support spelar i den lilla baren.

Bastarderna Danijel Alpha, Johnny Sedin, Damien, Magma och Gonzo är på banan igen och nu på stället Södermalm. Bastard är en konstellation som har stått bakom en uppsjö av klubbar och fester från 1991 och framåt. Varje vecka bjuder de in gäster till både stora och lilla rummet på Södermalm. Nu när värmen kommer finns en jockey i utomhusbaren på bakgården. Om det är kallt eller kanske rent av regnar, så finns både tälttak och infravärme. Nu öppet till 03!

Hemsida: http://www.bastard.se
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement