return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

DJ Scheikz - Sommarhus
View this Thread in Original format
DjAviander
Influerad av Sommarvibes och Braxn så kände jag att jag kunde bidra med en Sommar-house-mix jag med. Mp3-mixad ja visst, men jag är väldigt nöjd. Utom-SweTA-festival-bidrag :tongue3: Några missar blev det då programmet mitt laggade emellan åt. :stongue:

Tracklist:
01 Chiapet - Westworld (Skylark Remix) [Dream Beat]
02 Dark Suite - Dark Sweet Piano (DR Kucho Weekend Remix) [Illustrious]
03 Martin SOlveig - Rocking Music (Warren Clarke Remix) [Defected]
04 DR Kucho - Belmondo Rulez 3.0 [CD]
05 Axwell & Ingrosso - Together (Remode Mix) [Axtone Records]
06 Junior Jack - Stupidisco (John Julius Knight Mix) [Defected]
07 Coburn - We Interupt This Programme (Raul Rincon Mix) [Data Records]
08 Yazoo - Situation (Eric Prydz Electrofunk Mix)[FAKE = Id tack?] [CD]
09 Soulwax - E Talking (Rex The Dog Mix) [Play It Again Sam]
10 Hakan Lidbo feat. 2HMZ - Bad Girls Go To Hell (Phunk Investigation) [Hedonism]

[[ LINK REMOVED ]]

Varsågoda, och kommentera GÄRNA :)
jofawe
jag leechar nu.. återkommer ;)
Braxen
Soooft ska checka :cool:

Innan jag ens lyssnat på mixen så tror jag till 99% att prydz mixen på yazoo e fejk :)
DjAviander
quote:
Originally posted by Braxen
Soooft ska checka :cool:

Innan jag ens lyssnat på mixen så tror jag till 99% att prydz mixen på yazoo e fejk :)

Ja du antagligen :) Men rätt fet är den ändå, skulle behöva den id:ad om någon känner för det :happy2:
Braxen
quote:
Originally posted by DjAviander
Ja du antagligen :) Men rätt fet är den ändå, skulle behöva den id:ad om någon känner för det :happy2:

;) .. jag bara antar det för jag har stött på samma version på div. nerladdningssidor .. just 'electrofunk' mixen .. men den låter inte alls som erics riktiga mix. *Edit* efter att ha lyssnat så va d som jag befarade.

Precis fått ner å snabblyssnat på låtarna, Rockin' Music dör aldrig !

Verkar riktigt nice detta :) (y)

..efter att ha editerat inlägget typ 4-5 ggr så känns d rätt osammanhängande men så får d bli nu när ja känner mig rätt trött .. :tongue2
DjAviander
quote:
Originally posted by Braxen
;) .. jag bara antar det för jag har stött på samma version på div. nerladdningssidor .. just 'electrofunk' mixen .. men den låter inte alls som erics riktiga mix. *Edit* efter att ha lyssnat så va d som jag befarade.

Precis fått ner å snabblyssnat på låtarna, Rockin' Music dör aldrig !

Verkar riktigt nice detta :) (y)

..efter att ha editerat inlägget typ 4-5 ggr så känns d rätt osammanhängande men så får d bli nu när ja känner mig rätt trött .. :tongue2

Hehe ja, om du vet vilken mix det är så får du som sagt gärna ID:a den åt mig, för den är rätt mysig :)

Tack för kommentarer hittills :)
Braxen
Check your PM ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement