return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ajöss
View this Thread in Original format
Pjox
Nu hade jag tänkt att säga ajöss till er på Swe-Ta ett tag.
Hur långt tag det blir vet jag inte.
Det kan vara så att jag dyker upp om några dagar men troligtvis så kommer jag inte alls spendera lika mycket tid framför en dator dom närmaste månaderna då jag ska bo på en kennel. Dessutom en kennel åt helvete (Boden).

Jag får önska er alla en trevlig sommar :)

Och ni får gärna dansa lite åt mig på dom kommande festerna ;)
SteveTranz4ever
Du får ha en väldigt skön och trevlig sommar själv Camilla !!!

Ses på nån fest i höst då istället :gsmile:

Bye bye :toocool:
jofawe
heeeerrrrråååå
Vizay
herre gud, boden...hur tänkte du nu? ;)

nä men du får givetvis ha det så bra, vi hörs helt säkert! :)
zoric
Hej då.

:D
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
herre gud, boden...hur tänkte du nu? ;)

nä men du får givetvis ha det så bra, vi hörs helt säkert! :)


Haha jag kan ju säga att jag känner mig lite.. tvivlande just nu :D
Bli inte allt för förvånad om jag ringer dig och klagar ikväll/natt! Åka tåg med en trött klängig hund! jippiiii!

:tongue3
Jeremy H
quote:
Originally posted by Pjox
Haha jag kan ju säga att jag känner mig lite.. tvivlande just nu :D
Bli inte allt för förvånad om jag ringer dig och klagar ikväll/natt! Åka tåg med en trött klängig hund! jippiiii!

:tongue3

Låter bra att du ska arbeta på kennel när du tycker hundar är klängiga, haha :p

Hoppas du får det bra iaf! :)
Ciao!
Pjox
quote:
Originally posted by Jeremy H
Låter bra att du ska arbeta på kennel när du tycker hundar är klängiga, haha :p

Hoppas du får det bra iaf! :)
Ciao!


haha nej inte hundar över lag utan bara mitt får.
Hon är en ricktigt knöhund och när hon börjar bli trött vill hon gärna vara nära mig.

Men nu blir du glad va? När jag inte kommer kunna terrorisera dig lika mycket längre :D

Packningen kallar!
SWE_TRANCE
Ajöken!

Norrland är härligt..
Hoppas du är van vid hembränt och skinnväst bara ;)
NooN
Ajöken :)

fe_maLe
hej hej, och lycka till uppe i norr:clown: ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement